Čišćenje organizma

Dragi prijatelji, pre par meseci sam primenila ovu terapiju i evo rezultata! Posle jucerasnje kontrole : NEMA mulji u zucu,nema kamen u bubregu , ni peska, pankreas i jetra su o.b ( sto je jako bitno jer sam dijabeticar, na insulinu)! Jako je bitno da imate optimizma i jaku autosugestiju, pomocu koje sam prestala da pijem kafu postepeno ( jer mi smeta)! Tako dragi prijatelji, na sebi sam je isprobala i toplo je preporucujem!

18.03.2012.g.

ukrasni-prirodne-kozmetike

CISCENJE

PS.10.1.2014 pročitala sam ponovo ovaj mij post, i vidim da sam ispustila da vam kažem da redovno čistim jetru dva puta godišnje, ali sada sa antiparazitnim programom https://tetkasaveta.wordpress.com/totalna-terapija-po-brojsu-moje-iskustvo/rak-ciscenje-jetre-antiparazitni-program-licno-iskustvo-lecenje/ i nemam nikakve reakcioja kao prvi put, mislim na bolove. Sada to radim radi preventive i odlično se osećam :)

Stalno vam se spava, umorni ste, imate manjak energije?

Vrijeme je za čišćenje tijela!

Jeste li znali, da čišćenje organizma može pomoči vratiti energiju i poboljšati zdravlje?

Samo trebate posvetiti malo vremena i truda, da bih dobili odlične rezultate.

Zašto trebamo čistiti organizam?

Naš organizam je opterećen ne samo probavljanjem teške i nezdrave hrane. On mora također eliminirati pesticide, onečišćenja i toksične tvari, koje ulaze u tijelo iz našeg okruženja i hrane.

Dodajte još i stres, prebrzi ritam života i manjak vježbe. Sve ovo može preopteretiti i oslabiti organizam i spriječiti njegov pravilan rad.

Nepravilan rad organizma može uzrokovati manje tegobe, kao što su umor i pospanost, a kasnije i veće probleme, kao što su depresija, prerano starenje i različite bolesti.

Detoksikacija, ili čišćenje organizma, pomaže našem tijelu vratiti prirodnu ravnotežu. Mnogi ljudi svjedoče o tome, da im je čišćenje pomoglo vratiti energiju, koncentraciju i pozitivni stav.

Treba li mi čišćenje?

Ako ste stalno umorni, usporeni i imate lošu koncentraciju, vjerojatno vašem organizmu treba čišćenje.

Drugi simptomi viška toksina u organizmu:

Kada napraviti čišćenje?

Iako čišćenje organizma možete napraviti kad god to trebate, najbolje vrijeme za to je proljeće i ljeto. Nakon duge zime, kada u prehrani nedostaje svježe povrće i voće, proljeće je vrijeme da očistite organizam i napunite ga vitaminima i mineralima.

Načini čišćenja tijela

Postoji više načina detoksikacije organizama. Iako skoro svaki wellness centar može vam ponuditi tretman detoksikacije, nemojte se žuriti: priroda nam nudi jednostavne i besplatne načine čišćenja organizma.

Ovaj vodič će Vam pomoći da odaberete način čišćenja organizma, koji Vam najviše odgovara.

 O svakom ponaosob u narednim 15-jest  dana, sa uputima gde naći odgovarajuće supstance za korišćenje i čišćenje organizma.Biće u nardnom članku, 21.02.2013 i broj telefona na koji se možete obratiti za savet :)

PROCITALA SAM VAM JA OVAJ TEKST, ALI OVAN/JARAC I NUMEROLOSKA JEDINICA NIJE IMALA VREMANA DA IDE POSTUPNO, KAO STO PREDLAZU:PRVO CISCENJE BUBREGA, PA PARAZITA I ONDA JETRE I OSTALO PO POTREBI!

Ja preskocila ova dva i presla odmah na ciscenje jetre:

Detaljne upute za čišćenje jetre na prirodan način prema dr.Clark

Normalan rad jetre je presudan za održavanje dobrog zdravlja.Nepravilan rad jetre obično je skriveni uzrok mnogih bolesti.Jedan od najčešćih uzroka nepravilnog rada jetre je svima poznati kamenac.Drugi uzrok su paraziti koji često napadaju jetru. čišćenje jetreDr. Clark preporučuje da se čišćenje
jetre radi uz anti parazitni program

Očistiti jetru od kamenca je vrlo lako. Postoji prirodni način čišćenja jetre uz pomoć maslinovog ulja i soka grejpa. Za čišćenje će Vam trebati 2 dana. Čišćenje jetre preporučujemo uz antiparazitni program.

Za čišćenje jetre trebat će Vam:

gorka sol 4 velike žlice
maslinovo ulje 1/2 šalice (1.5 dl), uzmite svijetlo ulje – lakše ga je popiti
svježi crveni grejp 1 veliki ili 2 mala, dovoljno da se iscijedi 2 dl soka

Za čišćenje jetre odaberite dva slobodna dana. Na dan čišćenja jetre nemojte uzimati nikakve lijekove, vitamine i kapsule.

Vrijeme je ovdje vrlo važan faktor za uspjeh. Nemojte kasniti ili uraniti
više od 10-15 minuta.

Plan čišćenja jetre

jutro
Pojedite nemasni doručak: voće, žitarice, kruh, med. Nemojte uzimati ništa masno: ulje, maslac, sir, vrhnje ili mlijeko.
podne
Pojedite nemasni ručak: pečeni ili skuhani na pari krumpir i drugo povrće (sa soli, ali bez ulja), kruh, voće. Kao i uz doručak, nemojte jesti ništa masno. Napite se vode, jer poslije 14.00 više ne smijete ništa piti.
14.00
Nemojte jesti niti piti poslije 14.00 sati. Ako prekršite ovo pravilo, kasnije vam može biti loše.
poslje 14.00
Pomiješajte 4 velike žlice gorke soli sa 6 dl vode. To će te podijeliti na 4 dijela. Gorku sol možete staviti u frižider, tako da ju možete lakše popiti.
16.00
Popite četvrtinu gorke soli. Nakon toga možete isprati  usta ili popiti nekoliko gutljaja vode. Maslinovo ulje i grejp stavite na stol tako da se ugriju na sobnu temperaturu.
20.00 Popite još jednu četvrtinu gorke soli.
21.30 Završite sve aktivnosti i spremite se za krevet.
21.45 Pripremite napitak za čišćenje jetre:
- Iscijedite grejp. Izvadite pulpu i koštice. Trebate dobiti barem 1/2 šalice soka – do 3/4 šalice je najbolje.

- Ulijte pola šalice maslinovog ulja u posudu sa poklopcem. Dodajte sok grejpa.

- Čvrsto zatvorite posudu i mućkajte dok smjesa ne postane vodenasta (samo svježi grejp će to učiniti).

Ako treba, posjetite kupaonu jednom ili više puta čak iako zakasnite na vaše piće u 22:00 sati. Nemojte kasniti više od 15 minuta.22.00

Sada trebate popiti napitak koji ste pripremili (maslinovo ulje i grejp). Napitak trebate popiti stojeći, u 5 minuta (15 min. za slabe i starije osobe).

Nakon što ste popili napitak,odmah legnite. Ako tako ne napravite možete spriječiti kamenacda izađe. Legnite ravno na leđa sa uzdignutom glavom na jastuku, ili lijevi bok.

Pokušajte da budete potpuno mirni barem 20 minuta. Mislite na to, što se sada dešava u vašoj jetri. Možda će te osjetiti kamenackako putuje kroz vaše kanaliće poput špekula.

Nećete osjetiti nikakvu bol, jer zahvaljujući gorkoj soli, kanali su otvoreni.

Pokušajte zaspati.Tokom noći ležite što više na lijevom boku. Nemojte se dizati iz kreveta.

Slijedeće jutro
(poslije 6.00)

Nakon dizanja (ne prije 6.00) popijte treću dozu gorke soli. Ako osjetite mučninu, čekajte da ona prođe i onda popijte gorku sol.

Otiđite natrag u krevet.

2 sata kasnije

Popijte zadnju dozu gorke soli (3/4 šalice). Vratite se natrag u krevet.

2 sata kasnije

Možete jesti. Počnite sa voćnim sokom. Pola sata kasnije pojedite nešto voća. Sat vremena nakon toga možete jesti laganu hranu. Do večere trebali bi se osjećati oporavljeno.

Čestitamo! Izvadili ste kamence bez operacije.

Tokom ovog dana će te vjerojatno puno puta otići na WC. Uzmite lampu i potražite zelene kamence u školjci. To je pravi kamenac, a ne ostaci hrane, jer žuč iz jetre je zelena, poput graška. Izmet će potonuti, a kamenci će plutati zato što se u njima nalazi kolesterol.

Ponekad su prohodi puni kolesterola, koji se još nijeformirao u okrugle kamenčiće. Ostaci kristala kolesterola zelene boje će isto plutati u vodi.

Obično je jetra prepuna kamenca, pa preporučamo da ponovite čišćenje za 2 tjedna.

Koliko je čišćenje jetre sigurno?

Čišćenje jetre je apsolutno sigurno. Tisuće ljudi diljem svijeta čistili su jetru na takav način. Nitko od njih nije otišao u bolnicu i nije se žalio na bolove.

Kako se pripremiti za čišćenje jetre?

Kod većine ljudi, u jetri se nalaze paraziti Oni će spriječiti da očistite svoju jetru od kamenca. Preporučamo, da se prije čišćenja jetre riješite parazita. To možete učiniti uz pomoć parazitni program

Čistite svoju jetru 2 puta godišnje.

Koje bolesti se mogu izliječiti čišćenjem jetre?

Čišćenjem jetre čete se riješiti kamenca i poboljšati rad jetre, koja štiti cijeli vaš organizam. Skoro uvjek sa čišćenjem jetre nestaju alergije.

U kombinaciji sa antiparazit programom, čišćenje jetre pomaže u liječenju

  • alergija
  • psihičkih bolesti
  • srčanih bolesti
  • raka
  • artritisa
  • hepatitisa
  • dijabetesa
  • i mnogih drugih bolesti

Iskustva ljudi

“Pokus uspjesan, izbacila preko 200 kamencica iz zucne jetre.Ciscenje! Istina, bilo me je strah.Nema nikakve boli osim laganog titraja u predijelu zucne vrecice ili osjecaja nesto se odlijepilo. Bolovi u muskulaturi ramena, upaljene bolne miageloze potpuno nestale.Imam 54g. otezano sam se kretala i brzo zamarala. Zamaranje popuno nestalo.

Cisenje jetra i zucne vrecice sada cinim svaki mjesec. Putem interneta sam nasla Vasu stranicu i dobra sugestija za zdravlje. Isplati se i zahvaljujem jer znam da pomaze. “

- Olgica Al Dagistani

“Ja sam uradila ciscenje jetre pre dva dana i vec se bolje osjecam. Imam dosta vise energije a i psihicki se bolje osjecam. Izbacila sam dosta zelenih kamencica. I planiram da opet to uradim za pola godine. Stvarno je super i preporucujem svima.”

- Sandra
“Koristim ovu priliku da vam najiskrenije iskažem svoju zahvalnost na pomoći koju ste mi pružili korištenjem vašeg lijeka za pranje jetre,kao i na konsultacijama koje ste mi pružili pred samo koristenje lijeka.

Samo da vam napomenem da sam zahvaljujući vašem lijeku izbacio cca 300-500g konkremenata različitih boja i veličina.Od kojih su najveći bili cca 1.5-2cm.Iako mi je bilirubin i dalje visok ( sada je 103 ) ne osjećam nikakve probleme u vezi jetre i osjećam da je ista nekako “lakša”. Uz najbolje želje za vaš daljni i uspjesan rad !”

- Nedim
“Ja sam prije 3 mjeseca odradio to čiščenje 1. put i nakon 3 tjedna 2. put i stvarno sam se osjećao fantastično….u 10-om mjesecu ću opet. to jest jednom godišnje.”

- Dubravko
“Draga Svetlana uspesno sam izvrsila ciscenje zucne kese.Na eho pregledu videla su se dva veca kamena ali ja sam izbacila mozda dvadeset.Odlicno se osecam i planiram uraditi i drugo ciscenje posle dve nedelje.Puno vam hvala na iscrpnom upustvu o nacinu ciscenja.”

Dana

Slike rezultata čišćenja jetre:

Mogu vam reći nije bilo prijatno, ali sam se držala upusta i uspelo je! Imala sam male bolove oko 20h prvog dna ( kao trudničke) trajali su desetak minuta i do ujutru do osam, nisam imala nikakve reakcije. U 8 h sam otišla prvi put u toalet, posle toga još par puta! Oko 14h već sam se počela oporavljam!

Šta sam primetila, da su mi noge splasnule, nemam nadutost stomaka, prestala mi je alergija koja me je mucila petnajest dana i imam više elana , lakše se krećem i manje bolove u nogama!

Ja trenutno pijem 26 tableta, primeni ču sva ova čišćenja, i redovno ču vas obavestavati o napretku!

Ako imate pitanje tu sam, ljubi vas vaša tetka Saveta:)

 

Komentari na: "Kako očistiti organizam (jetru)?" (31)

  1. Draga Tetka Saveta,
    svidja mi se Vas sajt.
    pregledala sam skoro sve postove, ali nisam nasla ni jedan clanak o dijetama. Verujem i tvrdim da bi to zanimalo zene, jer smo mi stalno na nekoj dijeti. Ako nismo danas, bicemo od ponedeljka.
    dakle, da li postoji neki proveren recept, ali da ne traje par meseci?!
    p.s. nema dijete koju nisam probala :) imaju efekta, ali ja brzo povratim koju kilicu.
    Unapred Hvala!

    Srdacan pozdrav,
    BlueberryNs

    • Draga Jassna,
      u toku dan ce biti clanak o dijetama!
      Ljubi te tetka Saveta :)

      • Volela bi da mi pojasnite gde sae nalazi clanak o dijetama….hvala.

      • Ništa se ne rešava čarobnim štapićem, podeli obrok u 5 porcija, doručak, užina, ručak, užina večera, 8h ,11h, 13-14h, 17h, 19h, svakog dana šetnja 1h, zavisno od dobi,kilaže i zdravlja zavisi i tempo! Za godinu dana 10-15kg manje:) Hoćete brže, e onda nema efekta, jer sve što brže skinete brže i vratite i organizam ne navikne “dobru ” naviku i sve je uzalud, pozz

  2. Super! Jedva cekam! :)
    Hvala!

  3. nisam videla clanak…. ostavila sam komentar tamo i HVALA jos jednom

    i ako mozete da nas obavestite kada bude izasla knjiga o zdravoj ishrani vase prijateljice :)

  4. i ja bi trebalo malo da pročistim crnu džigerku :)

  5. Postovana tetka Saveta,
    treba mi Vasa pomoc za moju majku. Moja majka je 1,58 visoka ima viska kilograma ( ugodno pounjena-debela),dr. joj je rekao da ima masnu jetru, nadut stomak i vodu u nogama. Noge je non stop bole, pogotovo navecer ima jake bolove i slabo se krece.Stomak joj je uvijek natecen. Gurman je veliki sto se tice hrana, a losa navika joj je kahva svakog jutra. Molim Vas da mi pomognete?
    Unaprijed Vam se zahvaljujem!

    • Prvo i osnovno čišćenje organizma, pa redukcija ishrane i obavezno kretenje 1h aktivno u jednom” cugu” . Ako ona to ne želi, nepostoji čaroban štapić za rešenje. Za nadutost i umanjenje gasova čaj od kamilice, 3-4 šolje dnevno bez zaslađivača, pozz

  6. Dje se kupuje ta gorka so?

  7. Mnogo Vam hvala. Pozz

  8. ovo je super i ja imam problema sa masnom jetrom, moram ovo probati, a posto kazete da je najbolje proljece za ciscenje, onda cu sacekati jos malo, ovo sve sto procitah i ljudi koji su vec ovo probali, pa to je divno

    • Pošto čekate proleće, očisite creva i sisstem za varenje. Postoji i članak o tome :) Od ponedeljka imaću taj program na prodaju, mislim preparate :) pozz

  9. Gorka so ,kako se zove u Kanadi ??
    Ja sam kupio dve vrste :
    Jednu u organic radnji koja sluzi za insekte I ciscenje kade idruga u farmaciji koja moze da se pije ali sluzi kao laksatic za ciscenje creva ,EPSOM SALTS I KAKO REKOSE DA JE DOBRA KOD ZATVORA I ujedno prociscava creva ,
    koju da koristim ?????????????????
    gorka so _bitter salts u bukvalnom prevodu ne postoji ……..
    molim vas za odgovor I iskren pozdrav:))

    • :) ta koja je dobra kod zatvora, ona širi kanala i onda nemaš boleove i ne šteti crevima, to je njena uloga.Kada krenu kamnčići da samo skliznu. Sve najbolje, pa napišite kako ste prošli, pozz :)

      • nista se nije desilo ,sve sam uradio po uputstvu I nema nikakvih kamencica niti bilo cega ??zasto???

      • Ne znam kakvo si kamenje očekivao :) Bilo je sigurno sa stolicom kada si izbacivao, to je mekše kamenje nije tvrdo pa da se izdvaja ili čuje kada padne u šolju.Može da se desi da si u prvom naletu izbacio, a kod nekog se i kasnije javlja kada nema čvrste stolice, i onda se vidi kako pluta po vodi. Elem, najbitnije je da ti osetiš blagodeti tog čišćenja, u bojem spavanju, da imaš više energije….. jednostavno videćeš neke stvari koje si pre redi sa teškoćom sada če to ići mnogo lakše. I bravo očistio si jetru i ako ti nisi video golim okom:) Veliki pozdrav, i još jedno bravo što si počeo da misliš na sebe :)

      • male grudvice ali izuzetno lagane su postajale ,to sam primetio ali sam ocekivao kamencice kao sto su na slici ,zelene I sjajne ,kod nene su grudvice bile zelenkastozuckasto ,da li to ima veze jer imam masnu jetru??? ,I da napomenem ja vodu nisam pio posle dva sata kako je receno da se ne pije I nejede nista ,ili sam trebao piti vodu jer bio sam zedan ??I trece pitanje ,nakon kojeg vremena je dobro ponoviti isto ovo ciscenje I koliko puta godisnje ili mesecno se preporucuje ???,zaista nije tesko spuno volje sam to radio kao I svako drugo koje preporucite ,ziveli I sve najbolje :)))
        ja verujem svemu sto je prirodno I sto ne trazi lekove I farmaciju!!!!!!!!!!!

      • male grudvice ali izuzetno lagane su postajale ,to sam primetio ali sam ocekivao kamencice kao sto su na slici ,zelene I sjajne ,kod nene su grudvice bile zelenkastozuckasto ,da li to ima veze jer imam masnu jetru??? ,I da napomenem ja vodu nisam pio posle dva sata kako je receno da se ne pije I nejede nista ,ili sam trebao piti vodu jer bio sam zedan ??I trece pitanje ,nakon kojeg vremena je dobro ponoviti isto ovo ciscenje I koliko puta godisnje ili mesecno se preporucuje ???,zaista nije tesko spuno volje sam to radio kao I svako drugo koje preporucite ,ziveli I sve najbolje :)))
        ja verujem svemu sto je prirodno I sto ne trazi lekove I farmaciju!!!!!!!!!!!

    • Evo za sve koji nisu sigurni:Magnezijum sulfat je hemijsko jedinjenje magnezijuma sa molekulskom formulom MgSO4.
      On predstavlja sono laksantno sredstvo. Praktično se ne resorbuje iz digestivnog trakta, ali osmotskim mehanizmom zardžava veliku količinu vode u crevima. Njegovo dejstvo nastaje vrlo brzo, ako se unese i dovoljna količina tečnosti.
      PRILIKOM ČIŠĆENJA JETRE DRŽITE SE UPUTSTVA ,pozz

  10. Dobar dan. Ima 24 godine i oko godinu dana me muce bolovi u predelu zucne kese. Svi pregledi su uradjeni i nista nije nadjeno osim da je presavijena. Imam dijabetes, savrseno regulisan, bez ikakvih komplikacija. Da li smem da uradim ciscenje jetre i zucne kese? Pozdrav i hvala!

    • Da možeš uraditi, ali ti pre toga savetujem čišćenje parazita, pa onda jetre. U antiperazitni programu koji možeš da naručiš na 0631954621 imaš i gorku so, kompletno uputstvo za čišćenje jetre i čišćenje parazita, pozz

  11. da napomenem ja vodu nisam pio posle dva sata kako je receno da se ne pije I nejede nista ,ili sam trebao piti vodu jer bio sam zedan ??I trece pitanje ,nakon kojeg vremena je dobro ponoviti isto ovo ciscenje I koliko puta godisnje ili mesecno se preporucuje ???,zaista nije tesko spuno volje sam to radio kao I svako drugo koje preporucite ,ziveli I sve najbolje :)))
    ja verujem svemu sto je prirodno I sto ne trazi lekove I farmaciju!!!!!!!!!!!

    • Niste trebali piti vodu, dobro ste odradili :) Čišćenje antiparazitnog programa jednom godišnje, eventualno dva puta. čišćenje jetre ako ste zdravi, dva puta godišnje u proleće i u jesen :) Svako dobro, puno zdravlja i osmeha vam želim :)

      • Pozdrav tetka Saveta,
        U zadnje vrijeme imam zatvor, nadutost stomaka, te uzasne glavobolje svaki dan I oci me peku, te bol u zelucu! Od te glavobolje ne mogu da ucim niti imam dobru koncentraciju, inace sam student. Koje ciscenje organizma mi preporucujete?
        Lijep pozz.!

      • Zaboravih Vam jos napisati da mi se na celu prije dva dana pojavile sitne bubuljice koje nisu crvene, vise se vide na svjetlost!

      • Koristite prvo antiparazitni program, možete i intezivni koji traje 15 dan , i nakon toga čišćenje jetre. Ukoliko vam to odgovra javite se na mejl tetkasavet50@gmail.com

Ostavite odgovor

Oblak oznaka

