Juce sam….


00LG052jZWE

Juce sam bila pametana, zbog toga sam zelela menjati svet.

Danas sam mudra. Zato menjam sebe.

Mudar čovek veruje u sebe jer je načisto sa sobom, sa onim šta ume, zna, može i, što je još važnije, sa onim što ne ume, ne zna, ne može.

Sveopšti vapaj zbog manjka samopouzdanja pokazatelj je sveopšteg odsustva mudrosti.
Mudrost nije zbir znanja, umeća i veština.

Mudrost je odnos prema sebi, prema drugima i prema životu.

Zato menjajmo se i ucimo,pstanimo mudri, za svoje dobro ,pa cemo tako sebi i drugima biti od koristi!

Danas sam bila na jednom seminaru, druzila se sa pozitivnim osobama, i definitivno menjam sebe, nikada nije kasno.Prispitajte sebe mozda i vama treba promena!

Ljubi vas vasa tetka Saveta:)

Оставите одговор

Облак ознака

