Lepa reč!


‘Lepa reč i gvozdena vrata otvara“ ili
“Osmeh, to je zora i svitanje tela, najveći događaj i najlepši izraz duševnog u materiji“.1aprelya-smailiki

Osmeh ništa ne košta a može mnogo da da..
Koliko se vi smejete, ili koliko mislite da treba biti “ fin“ ?

Ja se osmehujem uvek kada želim da pokažem svoju ljubaznost, čak i kada sam najtužnija, i mislim da sam u životu sjajno “ prolazila“ upravo zbog toga.

Ima nažalost ljudi, kojima je teško izmamiti osmeh, i za koje sami takvim stavom kažu “ ja sam rođen namrgođen“.

Osmehujem sa čak i njima, u nadi da će “ prepoznati “ razliku, i sami shvatiti da razvučene usne mnogo lepše izgledaju nego tmurno lice.

Veliki osmeh za vas, ljubi vašta etka Saveta:)

 

Коментари на: "Lepa reč!" (1)

Оставите одговор

Облак ознака

