Samo 5 minuta vaseg vremena!


Ako imate 5 minuta, pokazat ću vam

kako da eliminišete panične napade i

opću anksioznost!

 

Da li vam je poznato bilo koje od ovih iskustava?

  • Možda ste završili u bolnici, jer ste mislili da ste doživjeli infarkt i kasnije su vam saopštili da je to bila anksioznost i panični napad u stvari?

  • Da li se ikada prepadnete da ćete možda prestati disati, jer osjećate da su vam prsa uska, a disanje čudno?

  • Kada se vozite, da li se bojite zamisli da ćete se zaglaviti u saobraćaju, na mostu ili na crvenom svjetlu na semaforu?

  • Da li se ikada osjećate nervozno i uplašeno, jer mislite da ćete izgubiti kontrolu ili da ćete poludjeti?

  • Da li ste se borili sa anksioznim mislima koje ne prestaju?

  • Da li se ikada osjećate nelagodno u zatvorenim prostorima kao što su supermarketi, kina, javni transport ili čak sjedenje kod frizera?

  • Da li ste nervozni i na ivici u normalnim situacijama koje vas prije nisu uznemiravale?

Da li osjećate bilo koju od sljedećih tjelesnih senzacija?

  • Stanje vrtoglavice koje vodi do panike

  • Stegnutost u grlu i nedostatak zraka

  • Ubrzan rad srca sa osjećajima peckanja po tijelu

  • Uzbuđenje slijeđeno valovima anksioznosti

  • Opsesivne brige i neželjene misli

  • Osjećaj da ste isključeni od onoga što se događa oko vas

  • Preplavljujući strah od toga da će vas anksioznost gurnuti preko ivice?

Ovakve i druge slične nelagodne senzacije su veoma česte, ali istina je da ne morate nikada više doživjeti panični napad ili anksiozni napad ponovo.

Objasnit ću vam zašto.

Većina ljudi, bore se sa anksioznošću dugi niz godina i obično iscrpe sebe tražeći rješenje u svakoj knjizi, kursu ili tretmanu koji ima. Kada naiđu na ovaj program, oni su obično skeptični (prirodno je) i imaju malo vjere u to da će se ikada osloboditi paničnog poremećaja.

Uskoro ću vam pokazati najmoćniju tehniku za eliminisanje anksioznosti i paničnih napada i to bez upotrebe lijekova



Tehnika o kojoj govorim ovdje razvijena je od strane čovjeka koji se zove Joe Barry, koji je imao veoma česte panične napade i opći anksiozni poremećaj (GAD). Meni (osoba koja je napravila i prevela ovu stranicu i prevela cjelokupnu knjigu Panic Away) je ova knjiga pomogla. Joe Barry je razvio u potpunosti prirodni pristup za 100%-tno eliminisanje opće anksioznosti i paničnih napada. Ovo može izgledati teško za povjerovati za nekoga ko ima već neko vrijeme panični poremećaj ili opći anksiozni poremećaj, ali vjerujte mi da je nova informacija o tome kako biti slobodan od anksioznosti i paničnih napada sada dostupna. Otkrit ću vam cijelu tehniku.

Bit ćete iznenađeni kako jednostavna tehnika One Move™ može biti tako moćna u ponovnom vraćanju vas kao bezbrižne osobe. Ne govorim samo o eliminisanju paničnih napada, već i o snižavanju vaše opće anksioznosti na nulu, bez upotrebe lijekova ili alternativnih terapija. Ova tehnika je bazirana na naprednoj psihologiji i napravljena je da bude jednostavna, kako bi je svako mogao primijeniti.

Vaša anksioznost će nestati.

Vaše pouzdanje će porasti

I rezultati će trajati cijeli život.

Najbolje od svega…

Tehnika One Move se ne oslanja na zastarjele tehnike za anksioznost kao što su: duboko disanje, pozitivne afirmacije ili distrakcija.

Potrebno vam je par sekundi da je primijenite gdje god da ste, kod kuće, na poslu ili napolju sa prijateljima.

Ova tehnika nije NLP ili hipnoza. Ona je napredna kognitivna tehnika rođena iz tradicionalne psihologije koju svako može primijeniti, bez obzira koliko dugo je anksioznost i panični poremećaj prisutan.

Nećete morati slijediti program 30 koraka, koji oduzima mnogo vremena i donosi minorne napretke.

Nakon čitanja ove informacije dobit ćete pouzdanje da se suočite sa bilo kojim velikim stresom kojeg ste odlagali, kao na primjer, vožnja, putovanje avionom, intervjui itd.

Vraćanje vas u stanje prije paničnog poremećaj je ono što je važno…to je naš zajednički cilj

Dozvolite tehnici One Move da bude korisna i za vas i da osjetite mir ponovo vraćen u vaš život. Joe Barry je razvio i usavršio ovu tehniku tokom posljednjih 10 godina i šanse su da nećete naići ni na što slično.

Sve uspješne priče koje ćete naći na oficijelnoj web stranici su legitimne i napisane su od strane ljudi koji su slični vama. Bez obzira kako se vaša anksioznost i panika manifestira, naći ćete priče koje su slične vašoj anksioznoj priči.

Ako mi dopustite, reći ću vam nešto veoma važno o anksioznosti i paničnim napadima. Ovo je ključno, ako ste ozbiljni da pođete putem potpunog oporavka.

Ovo je ključ da budete slobodni od paničnih napada…

Morate naučiti da savladate strah od doživljavanja novog paničnog napada ili nikada nećete iskusiti potpunu slobodu od anksioznosti

– Naslućivanje paničnog napada uzrokuje talasni ciklus anksioznosti.

– Temelj budućeg paničnog napada je postavljen satima prije nego ga i doživite.

– Najmanji stres će onda pokrenuti panični napad u akciju.

– Panika se manifestira u formaciji valova u vremenskom periodu od oko 20 minuta.

http://www.panicni-poremecaj.com.ba/

8c47755ed204465134e0f0b8c978afe7_heade

Tetka Saveta:)

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: