LJUDIMA SE NE MOŽE UGODITI :(


images

Nasmijala sam se pa rekoše: – zašto si neozbiljna?

Zaplakala sam, pa rekoše: – zašto se ne smiješ?

Osmjehnula sam se, pa rekoše: – zašto se pretvaraš pred ljudima.

Ćutala sam, pa rekoše: – zar ne znaš da govoriš.

Progovorila sam, pa rekoše: – puno pričaš.

Oprostila sam, pa rekoše: – kukavice, da možeš osvetila bi se.

Uzvratila sam nepravdu, pa rekoše: – da si pravedna ne bi se tako ponijela.

A onda sam shvatila da se ljudima ne može ugoditi. Jedni će te namjerno sputavati, drugi će prećutati kad ne treba, treći će reći i više nego što treba… Možda ne postoji recept za uspjeh, ali za neuspjeh je definitivno ovo: TRUDI SE DA UGODIŠ SVAKOM.

OVO SAM napisala jer sam bila povredjena lažnim drugarstvom, koje sam i shvatila mnogo ranije, ali sad je kulmirilalo! LJUDI širite ljubav, sjedinjavaj te se,družite se , ne zatvaraj te krugove prijateljstava, malo nas je ostalo i ne znamo koliko je kome životni vek, ne znamo sta nosi sutra!

Tetka Saveta:)

Оставите одговор

Облак ознака

