POZITIVNOST – SAMOPOUZDANJE…….


images

  1. Duboko i potpuno volim sebe ovakvog kakav sam.
  2. Vjerujem u sebe uprkos mišljenju drugih.
  3. Osjećam se dobro kad se brinem o svom životu.
  4. Bez ustezanja pokazujem svoju prirodu u prisustvu drugih ljudi.
  5. Ja sam jedinstvena i vrijedna osoba ovakva kakva sam.
  6. Postajem sve samouvjereniji.
  7. Sviđa mi se kako se snalazim u izazovnim situacijama.
  8. Osjećam se dobro i zato privlačim dobre stvari.
  9. Otvoreno pokazujem svoje potrebe i osjećanja.
  10. Ja sam jedinstvena osoba – posebna i kreativna.
  11. Zdrava sam i srećna osoba.
  12. Prihvatam da učim iz svojih grešaka.

Tatka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

