Temelji za menjenje sveta!


bbbbb

Procitajte knjigu Mali princ, otvorice vam se vidici !

1. Promeni sebe

2. Ti imaš kontrolu
3. Oprosti i zaboravi na to
4. Bez delovanja nigde nećeš dospeti
5. Postaraj se o ovom trenutku
6. SVI SU LJUDI
7. IZDRŽI
8. Gledaj dobre strane u ljudima i pomozi im
9. Budi AUTENTIČAN, budi ono ŠTO ZAISTA JESI
10. Nikad nemoj prestati da se razvijaš i evoluiraš.“

Vasa tetka Saveta🙂

Коментари на: "Temelji za menjenje sveta!" (2)

  1. Kad sam krenula u beli svet neke tamo davne godine, nisam ni znala šta u koferu nosim. Raspakivala sam stvari daleko od kuće i ispao je „Mali princ“, izdanje za lektiru. U njemu posveta. Time me je sestra opremila za tudjinu. Tad sam duuuugooo plakala, i sad mi se oči pune suzama. A s Baklavčetom polako čitamo knjigu i gledamo je svako svojim očima.

    • Svima nama je potrebno da se podsetimo nekih saveta za zivot, a najbolje je to ciniti pomocu literature :)Postoji jos mnogo knjiga koje su na izgled „bajke“, kao lake knjige, a kazu mnogo toga🙂

Оставите одговор

Облак ознака

