1. Ako ne kreneš za onim što želiš, nikad to nećeš imati.

2. Ako ne pitaš, odgovor će uvijek biti Ne.

3. Ako se ne pokreneš, uvijek ćeš biti na istom mjestu.

 Početkom 2012, tačnije 3.01.2012, sam donela važnu odluku u svom životu!

Kada vam kažem biće vam smešna🙂 ŽIVEĆU 100 godina i to vedra , pokretna i čila! Ovu odluku sam donela posle dolaska od lekara koji me je ˝ubio˝ u pojam, sa prognozama i rezultatima!

Mudrovala sam ceo dan i razmišljala štaću i kako ću i odlučila , već ovo prethodno što sam napisala, živeću 100 godina i preduzela sledeće korake:

1. Posto sam pored kompjutera povremeno, napisala sam na njemu i zalepla:

NIKO NEĆE UMRETI BEZ TEBE!  I počela postepeno da sebe stavljam na prvo mesto u svakodnevnim aktivnostima!

NAJBOLJI DAN U TVOM ŽIVOTU JE ONAJ DAN KADA ODLUČIŠ DA JE TVOJ ŽIVOT SAMO TVOJ….

I TAKO I JESTE, NE VOLIM JA NIKOG MANJE, ALI SAM JA TA KOJA JE NA PRVOM MESTU!

2. Zatim sam uvela MEDITACIJU svakog dana, redukciju ishrane, pridržavanje terapije, neobavezna druženja sa poznatima i nepoznatima🙂 I naravno rad i preokupacija pozitivnim stvarima ( znam da ima i negativni, ali samo kažem PONIŠTI ; PONIŠTI i  nasmejem se ako treba i na silu i idem dalje )

Obnovila sam stara prijateljstva, koja sam zapostavila radi posla i ˝obaveza˝!

3. Nastavila sam sa edukacijama u oblastima koje volim, masažu, alternativu, psihologiju, umetnost, čitanje knjiga i tako dalje…

NIJE MI BILO LAKO, PADALA SAM U KRIZE, ALI OSMEH🙂 I VOLJA SU DALI REZULTETEA!

Zato vam sve ovo i pišem jer sam danas PRESREĆNA, upravo sam se vratila od lekara rezultati labaratorije PERFEKTNI, snimanje perifernih krvnih sudova su kao da nisam dijabetičar i što je najvažnije ONKOLOG je potvrdio da sam POTPUNO ZDRAVA da se sve povuklo!

Meditacija, volja, želja, alternativa i jaka autosugestija su dali POZITIVNE rezultate!

I zato dragi moji uzmite život u svoje ruke , jer sve je moguće samo ako VI to želite!

Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "TRI JEDNOSTAVNA ŽIVOTNA PRAVILA…….." (4)

  1. Tako je. Samo napred.
    Zovete na 101…
    Pa prvi sam ostavio komentar.
    OK?🙂

  2. Lily novkovic рече:

    U potpunosti se slazem sa Vama, isto sam primenila I bila iznenadjena rezultatima. Mislimo da ce bez nas svi I sve propasti (ukucani,naravno) medjutim, niko nista ne primecuje I sve funkcionise bez ulaganja nas. Potrebno je da se prvo pogleda unutar sebe I kada je tu sve u redu, moze da se krene sa sredjivanjem spoljnog okruzenje. Mnogo je lakse nego sto mislimo, Ali je potrebno da se oslobodimo svega onog sto su nam prvo roditelji, zatim skola I drustvo, nametnuli.

Оставите одговор

Облак ознака

