DRAGA, PODIGNI OČI SVOJE


On mi došapnu: “Draga, podigni oči svoje.”
Ja ga surovo prekorjeh i rekoh: “Odlazi!”, ali on se i ne pomače s mjesta.

Stajao je preda mnom držeći obje ruke moje. Rekoh mu: “Ostavi me!”, ali on ne ode.

Priljubio je svoje lice uz moje uho. Pogledah ga i rekoh mu: “Neka te je sram!”, ali on ne hajaše za to.

Njegove mi usne dodirnuše obraz. Uzdrhtah i rekoh mu: “Drznuo si se isuviše!”, ali on nije znao za stid.

Udjenu u moju kosu jedan cvijet. A ja mu rekoh: “Ne pomaže ti ništa!”, ali on stajaše tu nepomično.

Skide vijenac sa moga vrata i ode. A ja plačem i pitam svoje srce: “Zašto se ne vraća?”

Tagore

             Tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

