4 stuba zdravlja!


Kažem vam ja uveke kada mi je potreban neka vrsta podrše ona stigne od nekud gde se najmanje nadaš! Imam taj dar da prizovem uvek ono što mi treba, mada i ono što mi ne treba, kada razmišljam o negativnim stavrima! Zato sam se istrenirala da mislim pozitivno!

Onda se pitate pa što si navukla te problem i bolesti, i ja sam se pitala, a razlog mi je bio pred nosom, a nisam ga videla.

Elem, zbog nedostatka posla o kome sam već govorila, počela sam da negujem stare i bolesne ljude i na taj način sam to i privukla. Znam da će mnogi reći , ala ova odvaljuje, ali nema veze ja sam to osetila više puta, pa sam ignorisala i kada se to desilo kod zadnje osobe koju sam čuvala , ja sam prestala da se time bavim, bar direktno!

Sada samo spajam osobe sa onima kojima treba posao!

http://www.facebook.com/pages/Negovateljice-i-gerontodomacice-u-agenciji-Zlatno-doba/219883564760554?ref=hl

Dobro je je u tome što sam u međuvremenu i povremeno meditirala, masirala i tu koristila razne vidove čićenja, tako da nisam navukla nešto gore.

Sve po malo i eto problema!

Da se vratim na početak, juče sam na Fb. naišla na odličana prikaz da kažem „konstukcije “ našeg zdravalja:

Citat sa statusa: ( Dakle, moram da vam nacrtam. Rezultate može dati samo lečenje/održavanje CELINE. Pokušaj da gradiš/održavaš sva četiri stuba (inače će se građevina nakriviti).
Ali, ako samo klikneš i ideš dalje, crtao sam – uzalud :-)))).
PRIMENA – ne učenje – donosi PROMENU.-FabijanTišina Periškić )

Baš u pravi čes da me podseti i pokrene na neka pravila koja moram da koristim ja, a i vama ih preporučujem! Slika govori više od reči!

Prvo što sam uradila jutros je vežbanje koje se kanim da primenim danima, ali štaću kada uđe neka lenjost u tebe pa nikao da se pokrenem! Ali🙂 došao je i taj dan. Radim vežbe pet tibetanaca :

http://www.youtube.com/watch?v=1_jSnv1gjyk

Kao starom gimnastičaru nisu ove vežbe teško pale, osim ove kada kao praviš sto :(  Neće telo kao kada je imalo osamnajest godina🙂 , ali ne zna ono da hoće za koji dan😉

Zatim sam krenula sa odvikavanjem od lekova, kafe , soli i vidno smanjila unos hrane u organizam. Imala sam po zalogaj dva na svaka tri sata, u obliku voća i povrća i jedan obrok mi se sastojao od parčeta hleba i povrća! To sve činim da nemam glavobolje i zato što sam dijabetičar, da nebih imala problema zbog pada šećera!

Prvo sam izbacila lekove za smirenje, i konzumirala čaja za smirenje, jednu šolju! U međuvremenu sam pila dosta tečnosti – vode.

U  meditirala sam ujutru i u podne i sebi obezbedila popodnevni odmor!

Pa dosta je za prvi dan, zar ne🙂 I da primetila sam da ću morati da se malo distanciram od onih koji me uznemiruju na bilo koji način, jer sam videla danas da me dodatno opterećuju, pa ne moraju, baš! U prethodnom korišćenju terpije bila sam mladja i nisam prošla ovaja pakao koji sam prethodno iznela, pa mi nisu smetali ljudi oko mene i neke neygodne situacije!

Odoh da odradim jedu masažu, nije teška parcijalan, pa na spavanje!

Uvodi se novi režim i u ustajanju i odlasku na spavanje!Ustajanje oko 7h , a spavanje oko 22h, to organizam kasnije sam traži, kada počne terapija!

Tetka Saveta🙂

Коментари на: "4 stuba zdravlja!" (7)

  1. Bravo @ TS😀. Za pocetak, hocete li da Vam se obracam sa Vi ili sa Ti ? Cisto da ne budem nepristojna, kad vec to nisam, a jos nisam postavila ovo pitanje.

    Nisam jos probala vezbe „5 Tibetanaca“ iako mi ih je jedan poznanik preporucio, ali vec jako dugo (godinama) praktikujem jutarnju gimnastiku (poslednjih oko godinu i po bukvalno svakoga dana), minimum oko sat vremena pesacenja radnim danima, a jednog dana vikenda imam duzu pesacku turu od oko 3-4 h.

    Nekad sam isla na jogu, veoma mi je koristila te cu mozda ponovo poceti. To ili plivanje. Dosta godina unazad sam se aktivno bavila sportom i nedostaje mi malo jaci intenzitet sportskih aktivnosti, ali na rekreativnom nivou.

    Ne znam da meditiram niti imam pojma kako obaviti samomasazu (pretpostavljam da se to pominje u tekstu). Nameravam da probam tretman masaze i vidim kako deluje.

    Spavanje bih bolje trebala da regulisem kao i da jos redukujem izvore stresa sto mislim da nije moguce da se izvede u idealnoj kolicini, ali sigirno moze vise od onoga sto sam do sada uspela.

    Sa kolicinom odmora i rada znam da fulam (u korist rada) sto nije dobro i na tome svakako valja poraditi.

    • Draga Tatjana, ja imam 25 godina u dusi, u LK 50, a u mudrosti da ne preteram, 85🙂 Slobodno na ti, jer ja volim sponatanost🙂
      Ja sam se bavila gimnastikom, jedno petnajest godina i dzudom jedno deset godina, tako da i meni odgovaraju jace vezbe, ali posto sam napustila svoje telo i nabila kilazu, moram da pocnem sa laganijim ali efikasnim vezbama! Cisto da ti kazem da sam u devetom mesecu trudnoce pravila potpunu spagu, toliko sam bila elasticna, a sebi sam dozvolila ovo stanje, sramota😦 Od vezbi radi ono sto ti prija, a sto se tice tibetanaca, dala sam link i dobar je ( posto jos nisam skontala kako da postavim Yutub prilog, ali ci ovih dana i to ), a sto se tice meditacije ako ne znas da meditiras samo setaj pored vode i gledaj niz reku i tako neka ti idu misli i cisti ih! Imacu ja tekstova i na tu temu u dogledno vreme, da ne obecavam pa da lazem😉
      Ne radi se o samo masazi, vec ja radim masaze u svom salonu, koji se nalazi u mojoj kuci. Obicno ih radim posle podne, pa do 24h, kada se ljudi rasterete obaveza i ne zure nikuda, jer je masaza umetnost. Preporucujem ti da ides kod masera obavezno jednom nedeljno, prvo uradi masazu celog tela, a zatim mozes nedeljnao parcijalnu, bices nova osoba.To ti kazem na osnovu iskustva i musterija koji to primenjuju, i oni koji se bave fizickim , ali i oni koji se bave umnim radom ( joj duga tema )!
      Sto se tice spavanja uvek kada osetis umor, a u situaciji si da legnes, uradi to makar na 15 minuta, imaces ogroman efekat!
      A ishrana samo prati pet obroka dnevno, sa umerenim unosom zdrave hrane i to je to!I DISCIPLINA, koja nam nedostaje svima:) Hvala tebi na caskanju i podrsci🙂
      Ps ala sam se raspisala, uzas, izvini tako ti je samnom ili cutim ili ne umem da stanem😦

      • Sto volim ovako detaljne odgovore :OK:😀. Ja sam nesto mladja, al’ smo definitivno zene u najboljim godinama, da znas :OK:😀.

        Igrala sam basket nekih 12-13 godina. Nakon toga nista, pa sam presla na rekreativne varijante. Jutarnja gimnastika mi je pod obavezno, sto zbog zdravstvenih razloga sto iz razloga jer mislim da mi dobro cini.

        Pesacenje jako volim, narocito kraj reke, sto i ti pominjes. Tu uzivam sve u 16❤. Imam svoju pesacku trasu, svoj dan za tu vrstu rekreacije, omiljeni ritual uzivanja u setnji presecen pauzom u omiljenom kaficu…ah, ma sta da ti pricam, slestro slatka😀. Osecam da ces me razumeti😀. To je jedna od stvari koje volim, a ima ih…❤. Da, izmedju ostalog sam bik i nepopravljivi hedonista😀.

        Vec sam se nesto dogovarala za masazu pre par meseci, pa odustala, ali se sad opet vracam istoj ideji. Javicu cim krenem.

        Pazi, nisam ni ja bas sitna. Ima me cak 190cm u duzinu😀, a trudim se da ne preterujem sa onom drugom dimenzijom (u sirinu) i da se krecem oko 90 kg, po mogucnosti da to bude oko 87-88 kg, sto mislim da je ok tezina u odnosu na konstrukciju, izgled, godine… Imala sam i faze gde sam tezila skoro 0,1 tonu😆, ali sam uvela odredjenu disciplinu jer bas nisam zainteresovana za izgled trokrilnog ormana😆. Jedan trokrilni (pravi) kod kuce je dovoljan😀.

        Sa ishranom radim uparvo to sto si rekla. 5 obroka, 3 glavna i 2 uzine. Uzine se trudim da budu sveze voce i povrce. Dosta tecnosti pijem u toku dana, trudim se da se ne prezderavam (sto mi ne uspeva bas uvek jer mnooogo volim da jedem, sestro slatka… Ah…😐 :D). Nikakve drasticne dijete ne koristim, nikakve tablete za mrsavljenje, cajeve i slicne stvari… Nadjem svoj sistem za koji intuitivno smatram da je ispravan i furam dalje. Za sad – drzim se, ali ima tu jos dosta toga na cemu treba poraditi (i fizicki i mentalno).

        Svaka cast i za dzudo i za gimnastiku. Pazi, spaga i bez trudnoce je za mene misaona imenica, a u trudnoci… Pa ti si cudo od zene, zivota mi moga… :OK:

      • Genijalan si :)Iskreno ja ne delim komplimete samo da znas, ali ti me odusevljavas i komentare koje citam , koje drugima dajes, ti si melem na ranu depresivcima :)A sto se tice ovo cudo od zene, zovu me „multipraktik“, mada se ovih dana duboko razmisljam o tim recima,jer u jednom od razgovora sa mojim klijentima sam dosla do jedne dobre recenice „PUN SI BESKORISNIH VESTINA“ ( to je bilo pre par meseci), ali mi ovih dana para mozak i nocu i danju, pa podhitno moram da se usmerim! Slicene smo u mnogo cemu, sto se tice shvatanja zivota:)

      • Hvala draga @ TS😀. Nisam ni sama laka na pohvalama ni za sebe ni za druge, ali kad me nesto obori s nogu, onda sam stvarno izbacena iz cipela😀.

        Ne znam da li je u pitanju dar ili kazna, ali nekako prepoznam osobe kojima treba ispruzena ruka. Mozda zato sto u tudjim zivotima nadjem i deo sebe, zelim da podrzim ljude da znaju da nisu usamljeni slucajevi u desavanjima koja pogadjaju sve nas, ali o kojima retki govore, a volim i da pomognem kad mogu.

        Savest mi nalaze da ne okrenem glavu, vec da uputim lepu rec, osmeh, podignem raspolozenje i sebi i onome kome pruzam nesto prijatno i lepo😀. I to je, nekad, Sizifov posao u kojem nista ne postignes i ostanes kao izduvan balon, ali ume da pruzi i divne pozitivne rezultate za ucesnike price i … gde ces vece radosti❤😀 ?

        Negde sam procitala da su upravo (nazovimo ih) depresivni ljudi mnogo realniji u shvatanju zivota koji nam se desava, od ostalih. Znaci, mi u stvari pricamo o hiper realno-senzitivnim osobama, zar ne :OK:😀 ? Nisam strucnjak, ali duboko verujem i u realnost i u povecanu emotivnost, osobine koje nemaju svi. A i imanje i nemanje istih placamo i jedni i drugi😐.

        To za multipraktik je sjajna odredba licnosti😀, a odlicno mogu da razumem i to "obilje beskorisnih vestina". Mozda i nisu beskorisne ali ih neko ima previse ne za 1 vec za 10 zivota, pa dodje do pretrpavanja. Upravo to o ceme razmisljas (preusmeravanje) je nesto nad cime se i sama zamislim u smislu bolje kategorizacije svega pocev od obaveza, preko ljudi, hobija….

        Da i ja mislim da imamo slicnosti i to mi se dopada :OK:😀.

  2. Puno razumevanje i podrška od možda jedinog muškarca sa sertifikatom geronto domaćice.😉

Оставите одговор

Облак ознака

