I bolest i lek su u glavi


Misli stvaraju hemiju u mozgu koja se hemija širi po telu i izaziva bolesti ili radosti.
Dakle, um utiče na mozak a mozak potom na celo telo.
– I bolest i lek su u glavi –

Ova nedelja mi je prošla u pripremi za terapiju ( Totalna terapija po Brojsu ) i ne mogu reći da sam slavno prošla :(  Imala sam problema sa odvikavanjem konzumiranja lekova, kao i  antidepresiva kojih nije bilo u velikoj količini ali to se sve poklopilo , sa sređivanjem kompleten biblioteke, gde sam podigla prašinu :(  Na taj način podstakla alertgiju, ona sinuse, pa😦 zapržilo stresom i rezulat je  malaksalost, gornja kompletna usnica u plikovima- groznica i td. i to je trajalo jedno tri , četiri dana.

Znači ne preporučujem aktivnosti koje mogu da vam izazovu dodatne probleme, ali ovan je ovan :(  Što nije pohvalno😦

Smanjila sam unos hrane ( više sam jela presnu hranu, bar je sada ima ) , kafe i rezultat je da sam skinula jedno kilo, ali nisam još spremna za terapiju, koju odgađam do sledeće nedelje!
Zbog svega gore navedenog, a i zbog konsultacije sa doktorom oko ukidanja primanja insulina, jer ja ga primam kako mi je rečeno, a nisam se ni malo raspitala o njemu i ne znam koja mu je baš funkcija, znam samo da postoji neka koma ako se ne uzima redovno. Da ne bih napravila još neki problem, imam drugara koji je doktor, ali podržava i alternativu, pa ću njega konsultovati!

U međuvremenu daću i labaratoriju, da bih imala kompletnu sliku pre početka terapije, pa ću nju i slike promena na koži , kao i ostalu dokumentaciju izložiti, da bi se napravila usporedba sa krajnjim ishodom terapije !

Uh,što sam ozbiljna, ali takav mi je dan🙂

Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "I bolest i lek su u glavi" (3)

  1. Tetka Saveta, čitam redovno o tvojim tekstovima, preko Readera, samo što slabo komentarišem. Mnogo ti se toga „sručilo“ na glavu, ali ti pronalaziš rešenja i istrajavaš. I, drago mi je što ta svoja iskustva deliš sa nama🙂
    Samo toliko, za sada …🙂

Оставите одговор

Облак ознака

