Prethodni članak  je na ovom linku:

https://tetkasaveta.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=1572&action=edit

Nastavak :

KRIZA!KRIZA!KRIZA!KRIZA!KRIZA! samo se to čuje u svim medijima, na ulici, slavama , preslavama, nigde gde sedneš i želiš da se opustiš ne čuješ nista drugo!

Slažem se da nije onako kako bi smo hteli da bude! Igrom slučaja naletela sam na novine iz šezdesetih, sedamdesetih, osmadesetih.. i šta sam tamo našla na iste tekstove koje i sada čitamo u novinama bar što se tiče ekonomije, mada i nekih drugih tema, ali o njima ovde nije reč! Mi smo uvek u krizi ali pitanje je kako je prihvatamo!

Ljudi stavite na papir, kada kažem na papir mislim ozbiljno, čime vi doprinosite da ne bude kriza u vašem domu i da li iskreno smatrate da je to dovoljno! Čime doprinose članovi vašeg domaćinstva! Smejete se nemcima što im deca rade od malena i postaju samostalni ljudi rano, a vi od vaše pravite lenjivce i izdržavate ih i u tridesetim godinama! Da to i nije smešno to je žalosno!

Široka je ovo tema i zato neću da je produbljujem, već ću nastaviti dalje sa predlozima koje sam i sama usvojila da bih živela normalno u ovoj današnjij krizi koja se ne razlikuje od one u sedamdesetim godinama!

7.INVESTIRAJTE U SVOJU KUĆU. Ako nemate svoju kuću to učinite svojim prioritetom. Na svakoj berzi se mogu naći neobični vredonosni papiri, vredni ugovori, zakupni ugovori, krediti veterana i druga sretstva za dobar početak.Ako posedujete svoju kuću,čestitam. Nemojte se bojati toga da investirat u nju, Ako budete prodavali kuću za par godina, vaš profit  od prodaje biće oslobođen od takse. Investirajte!

Ovaj član sedam, je malo diskutabilan na našem području, jer mi nažalost nemamo pravo društveno uređenje i zakoni se menjaju na sedam dana zadnjih sto godina! Ali u svemu tome možemo naći i nešto da sebi obezbedimo krov nad glavom.

Posećujte berze redovno, sad je idealno vreme da se nadje pristojni objekat, za pristojne pare. Ne vile i sl. ali nešto što bi svojim radom mogli da pretvorite u pristojni mesto za život! Nemojte gledati da to uvek bude centar grada, slobodno odite i na malu periferiju, jer prvo imate čist vazduh, prirodu, a i za par godina ni to neće biti periferija!

Ja sam pribegla drugoj metodi, čuvanjem starih ljudi koji nemaju potomke! Ako korektno odradiš svoj posao, sa čistim namerama, dobiješ nekretninu koju možeš da prodaš ili da živiš u njoj! Samo da vas upozorim o karmi, ako nemate iskrena i čista osećanje prema tim ljudima i ponašate se rutinski bez emocija, ne očekujte da će te prosperirati dobro u daljem životu , a ni vaše potomstvo! Znam da će za mnoge ovo biti „glupost“  ali glupost je istinita! ( ali svako je odgovoran za svoju sudbinu)!

8. INVESTIRAJTE U SVOJ PENZIONI FOND.Mnogi  ljudi čije kompanije uklapaju njihove doprinose u  401 ( k ) plan penzionog fonda, nisu spremni da investiraju. Zato preuzmite tu odluku na sebe i štedite za penziju. Ako imate prihode u okviru samostalnog posla, osmislite sami svoj penzioni plan.

Na ovu temu bih mogla naširoko, jer sam jedno vreme radila za Grawe osigruranje, i prestala sam ne zato što ne verujem u to, već jednostavno nisam osoba koja može da ubeđuje ljude u nešto, što je njima daleko!

Ljude koji ne verujeu u ništa, jer su bili toliko puta prevareni,  ja kažem da ja nisam mogla, ali moje kolege su nastavile sa radom i imaju uspeha! Imam puno primera i ispravnosti takvim potezima! Ja nisam osigurana i nemam svoj penzioni fond jer spadam u rizičnu grupu ( zbog bolesti ), a ne znaju da ću da nadživim sve njih🙂

Ali zato moja dece jesu🙂

9. INVESTIRAJTE U SEBE. Morate poštovati nadređene da bi ste bili bolje plaćeni. Rutina je pogubna i njoj se kraj ne nazire. Napustite svoje svakodnevne navike i razvijte svoje veštine i znanje. Pronaćićete ljude koji će vas ceniti utoliko više nego što više  doprinostite.

Šta mogu reći na ovu temu , a da nije stereotip. Iskreno ja sam takva kojoj je dosadno da stalno radi iste poslove i stalno nešto eksperimentišem, normalno uvek je sa nekoom zaradom, jer nemam našalost taj luksuz da mogu sebi da priuštim eksperimenete ili  „izlete“  bez zarade. Ja sam vam pod onom zvezdom, da moram da odradim karmu predaka, koji su negde debelo zabrljali, a to mi se odražava na finansije ( bolje tu nego na decu, je moja deviza).

Zaradim ja dovoljno, ali dok nisam primenila ove metode nisam umela da te pare „sačuvam“ ili da ih usmerim da rade za mene!

Stalno nešto učim, učim, radim na sebi i to daje rezultete , pa i vam to preporučujem.

Hm, nisam baš inspirativna , zar ne :(  Nije mi dan, a ovaj tekst odlažem danima, ali dopuniću ga već neki drugi dan!

PR : Odaberite bilo koji cilj, zadatk ili projekat u svom životu s kojim stalno odugovlačite i preduzmite samo jedan korak u pravcu njegovog dešavanja i to odmah sad! Kaktada , sve što vam je potrebno jeste da sednete i sačinite listu svih poteza koje je potrebno da povučete da bi ste najzad završili zadatak.
Zatim jednostavno počnite i završavaj te stavku po stavku! Biće te zadivljeni šta će te na kraju postići!!

PROBAJ TE NE BOLI, A KORISTI🙂

Sada mi je cilj da vam prikažem još ove četiri tačke, a i vi malo pokrenite vaše vijuge!

10.PRIPREMITE SVOJE „ZIDINE VAVILONA“. Sastavite testament. Morate imati životno i zdravstveno osiguranje. Okupite stručne savetnike za svoja financiska pitanja. Kada raspolažete imetkom, imajte u vidu poverilačko društvo kako bi ste izbegli skupu pravnu uslugu provere testamenta.

Deseta tačka je kompletirana za prethodne devet. Jedan savet nikada nemojte da se pravite da sve znate, već ako imate i malo sumnje u nešto posavetujte se sa stručnjakom za tu oblasti, ali ne sa onim  što ispiajte kafu sa njima ( komšije ) koje sve znaju, a u svom dvorištu nisu pospremili.

Znači prave proverene stručnjake! Pa neka vam je sa srećom !

Tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

