Ne čuvaj nikada ništa za neke specijalne prilike, svaki dan u tvom životu je specijalan.

Коментари на: "Ne čuvaj nikada ništa za neke specijalne prilike, svaki dan u tvom životu je specijalan" (5)

  1. Ovakve tekstove bi trebalo citati svaki Bozji dan, ali obicno nemamo dovoljno vremena, pa ostaje da cemo to uciniti jednog dana…

    • Ko sta radi ja kupujem knjige i ne mogu da stignem sve da ih procitam, nadam se da cu jednog dana moci da ih sve procitam,svako ima hobi e moj je taj🙂

      • @ TS … i ja to radim i indenticnu dilemu imam…😯😀

      • TetkaSaveta рече:

        Popustila mi je koncentracija, pa nisam videla na koji si post ostavila komnetar, ali nema veze🙂 bitno je da se pise🙂 posle ovog teksta stavrno nista ne cuvam vec sve nosim, jbg kakvo je vreme , ko zna sta me ceka iza coska, pa bar da uzivam ja u tome a, a ne neko posle mene😉

      • Sve je ok🙂. Zaista mnogo volim i kupujem knjige i muci me ista dilema: hocu li ih uspeti procitati🙄

Оставите одговор

Облак ознака

