Priprema


 

Poceo je zadnji dan pripreme, kako sam ovo zapocela kao da se opraštam od života🙂 Mislim da sam psihicki spremna. Mnogo je lakse da to primenjuje neko ko se plaši i za život i od smrti, pa i od bolesti. Mnogo je lakše i onima koji imaju bolove, pa im je i to neki pokreteč.

Iskreno ja sam se nešto pomirila sa životom, u smislu da nemam straha od smrti, kada dođe neka dođe samo da ne patim, a i to neko psihičko stenje varira iz dana u dan ( mada često i iz sat u sat). Nekada sam puna elena prevrnula bih ceo svet, a vec sutra samo da me nije.

Rećićete pa to je kod svih, prvo, to što ste se vi posekli meni je žao, ali kada se ja posečem mene boli, drugo, to je totalno suprotno mojoj ličnosti, koja je uvek poletna i koju ne drži mesto.

E onada pored problem, koji izazivaju tu depresiju, tu je jos i moje nerviranje zasto se ja tako ponašam, ma kada se posvađju ove dve moje J , nije lako, na jednu starnu ovan, na drugu jarac. Teško mi je samoj sa sobom, a ni ovima oko mene nije lako!

Zatim ja nemam bolove, fala Bogu, jer ne kažu badava da je dijabetes tihi ubica, nemam zbog mioma bolove, ma uopššte nemam bolove, osim što me bole noge, zglobovi i kičma, ali su to bolovi sa kojima sam se srodila i živim normalno, koliko je to moguće!

Pored čišćenja ovih stranih tela iz mog organizma, skinuće se kilaža , a samim tim biće manje opterećenja na kolenima, zglobovima i kičmi, a ujedno se poboljšava i „podmazivanje“ zglobova, tako da sve u svemu biće višestruka korist  ( da i moći ću da koristim garderobu koju duži period nisam nosila – koja korist🙂 jevrejak na sve misli da uštedi :)  )

Moram da kažem da sam ja jedna velika budala!!!

U jednom od postva, to je bilo negde s proleća istakla sam kako sam sredila svoje rezultat, sva ponosna, a onda sam dozvolila sebi taj „luksuz“ da pružim drugima to zadovoljstvo da me izbace iz takta, pokrenu stresove koji su ponovo napravili haos u mom organizmu i rezultate koje sam dala u toku nedelje, ponovo su zacrnjeni .

Ta depresije, praćena stresom, je proizvela moje otuđenje od javnog života do te mere da nisam mesec dan izlazila iz kuće, znači nema šetnje, nepravilna ishrana i eto ishoda.

Vala treba neko dobro da me izmlati, kada to sebi dozvoljavam! JBG !

“Vetar ne možemo usmeriti, ali možemo podesiti jedra” pa ja moja da usmerim ka ozdravljenju🙂

Tetka Savet🙂

Коментари на: "Priprema" (2)

  1. Citam tekst pa se, Boga,mi, pronadjoh u nekim delovima …😐 Necu reci kako to i druge pogadja (iako jeste tacno, i sama spadam u te druge) jer svako, u sustini, sam mora pronaci izlazak iz situacije i svakome je njegova situacija najteza. Ali nije zgoreg da, ko zeli, podeli svoja iskustva.

    Meni su najgori tipovi licnost sa nedostatkom empatije do te mere da uopste ne pokazuju ni trunku razumevanju i podrske, daju grozomorne predloge nekome ko je u ozbiljnom problemu, imaju zabrinjavajuce hladne izraze lica jer ih ni najmanje ne dotice tudja muka iako su im ti „tudjinci“ prilicno bliski, u sustini.

    Taj stres o kojem pricas je mozda i najgori faktor u celoj prici. Tesko ga je izbeci jer je skoro nemoguce toliko se odvojiti od desavanja u okolini kada od te okoline, hteli ne hteli, zavisimo. A s vremenom i granica trpeljivosti stalnih ataka na nas mentalno/fizicki sklop – postaje sve niza.

Оставите одговор

Облак ознака

