I dan – Dobro sam


Krenula sam sa terapijom !

Sada baš i nisam nešto raspoložena za pisanje, to su prvi dani kada otrovi izlaze iz organizma, male glavobolje, potreba za snom, što sam i upražnjavala.

Počela sam jutros da pišem malo opširnije zašto sam došla do ovog stadijuma, i u tom tekstu ću uneti i rezultate.

Ujutru čim sam ustala odradila sam meditaciju, tibetance i počela sa konzumiranjem napitaka! Čajeve pijem neizmenično, a sok ja sam i pre tako radila

Uvek ga lepo servirajte biće vam lakše i prijatnije će te osećati

i sada po jedan decilitar prepodne i jedan popodne, meni je to dovoljno, a može i više ali ne od 1/2 litre. Što se tiče čaja meni odgovara mlak, i to je individualno!

Sok pijem u čašama za crno vino tako sebi pravim gušt

Meditirala sam još dva puta u toku dana, još mi se misli prepli’u, ali to je normalno! Samo da izbacim iz glave preispitivanje i biće sve ok🙂

Tetka Saveta🙂

Коментари на: "I dan – Dobro sam" (1)

  1. Imas moju moralnu podrsku, verujem da ce ti trebati :OK:😀. Srecan pocetak sa zeljom da stignes do cilja sto lakse :OK:. Na brzinu se bas i ne moze uticati.

Оставите одговор

Облак ознака

