II dan terapije po Brojsu


Drugi dan je protekao onako.

Prvo meditacije, vežbe, merenje ( imala sam manje 4,5 kg. da se razumemo moja kilaza je velika, i to nije bila masa koje je manje , već voda i gasovi od nepravilne ishrane, ne vežbanja i td. )

Ustala sam jako čila i vedra, spremila se i otišla u grad na neko suđenje, moram da nagovestim da sam bila ravnodušna baš, i to posle prvog dana, jednostavno tako sam se osećala. A obično kada idem u tu ustanovu nisam raspoložena i uvek imam neki grč u stomaku. Tako da već osećam poboljšanje.

Ovako cu izgledati za 42 dana🙂 pa to je i jedna reperna tacka😉

Šetala sam po gradu, što mi je jako prijalo, ali već posle dva sata sam osetila malaksalost,to je ono vreme kada sam trebala da popijem sok, jer on mi dođe kao transfuzija🙂 i posle njega mi je mnogo lakše i nastavljam dalje, znači ne pravite gluposti već se pridržavajte tačno upustva kako konzumirate čajeve i sokove!

Još jedna napomena, veoma je važno uzimati čajeve gutljaj po gutljaj i što duže ih držati u ustima uz povremeno mućkanje kako bi se pomešali sa pljuvačkom, pa tek onda progutati. To važi i  za sok.

Ostatak dana sam provela u pisanju, poslu koji je vezan za komp, i da spavala sam skoro tri sata, tako je oraganizam tražio! Ja sam sada sa svojim poslom orjentisana na kuću tako da mogu to sebi da priuštim.

Imala sam povremene glavobilje u predelu čela, ali sam se trudila da pijem što više tečnosti , taj bol je od izbacanja toksina iz organizma i odvikavanja organizma od kofeina, soli i td.

E da ko baš ne može da izdrži može da uzme supu od luka ( meni nije bila potrebna , jer sam se očigledno psihički dobro pripremila ).

Način pripreme supe od luka  

2 crna luka sa ljuspom, srednje veličine, iseći na krupnije komade i staviti u 1/2 l proključale vode da se kuva na tihoj vatri 5 – 6 minuta.
Skloniti sa vatre, po želji i ukusu dodati neki od začina (list žalfije, nane, timijana), poklopiti i ostaviti da stoji 20 – 30 minuta. Zatim procediti i koristiti samo bistru supu.
Dnevno ne uzimati više od 2 tanjira ove bistre supe, a maksimalno 10 supenih kašika odjednom.
Ovu supu nije obavezno uzimati.

Od fizičkih poslova nisam ništa radila, jer nisam osećala potrebu , a i mislila sam  da bi be umarala. Iskreno snagu čuvam , jer se bavim masažom, da bih imala snage da je obavim kvalitetno. Ja to moram da radim jer od toga mi je deo prihoda.

Noramalno otišla sam u 22h na spavanje🙂

Ako nekom  je potrebno neko još neko objašnjenje  ko bi koristio terapiju , tu sam, ja je stavrno lako podnosim, i prošli put i sa sada ovaj tretman.

Tetka Saveta🙂

Коментари на: "II dan terapije po Brojsu" (4)

  1. Kad sam videla onu zanosnu lepoticu u ciklama dzemperu (iznad) ostala sam bez daha. Reko’, ova TS ne da je riba, a ovde nam prica o visku kilograma…😐😀.

    Svaka cast draga, znaci danas je drugi dan po Brojsu. Jos 38, je l’ tako ?

    Kako ces da brojis dane i da li ces ? Hoces li da lupas recke u notesu ili da pravis crtice po nekom zidu, vratima, kao zatvorenici koji cekaju kraj odsluzenja kazne (izvini na usporedbi ali ovo jeste tezak zadatak) ili ces, jednostavno, da se prepustis da sve ide svojim tokom ?

    Inace, apsolutno ti verujem da, za razliku od nas ostalih, cistis organizam da ti mozemo zavideti. Ali necemo, vec cemo da se radujemo tvom uspehu :OK:😀.

    • TetkaSaveta рече:

      Uh, takva sam bila, mislim na liniju, ali bicu opet,za lik se ne sekiram kazu da sam lepa,nadam se da ne lazu😉 , plave okice ih ima sam da svetluca oko mene.
      Da najbitniji mi je cist organizam i sve ovo da netsne iz mene sto ne valja, a prepustila sam se ne razmisljam o danima, znam da je 18.11. zadnji dan pa tada cu da razmisljam, a ima puno desavanja do tada, slava 27.10, pa dva sudjenja, pomislicete da sam kriminalac kada toliko idem po sudovima, ali to sa drzavom ne mogu da se raskosuram😦 ali to je njihova stvar , a ne moja !
      Hvala vam na podrsci🙂 Ljubi te tetka Saveta🙂

    • Ima opet da bidnes i lepsa od dame u ciklama ‘aljinici😀.

      A to za sud, ako si krimos i to neuhvatljivi, pa jos dobro zaradjujes…pa ti si onda lik u trendu, ne sekiraj se sta mi mislimo😀. Zivi zivot za sve pare i uzivaj, sestro slatka.

      Ili … mozda cekas neko ogromno nasledstvo od pokojne tetke tvog deda strica, tj od polusestre njegove unuke sa cerkine strane, one iz prvog braka, ne iz drugog, to nije isti film … Uf… Izesce me ljubomora…😀.

      Ja bih, verovatno, belezila dane u kalendaru i, recimo, proslavljala svaku uspesno zavrsenu nedelju uz casu vina tj. Brojsa kao repete. Da se malo castimo i da podignem moral (neko mora i to da radi) jer treba sve ovo izdrzati, carice zvana TS :OK:.

      • Joj Tatjana, hvala ti na podrsci, ako izdrzim onda slavim🙂 za sada se drzim i ako imam neke nus pojave koje ne bitrebalo da imam, jbg sta je, jer s obzirom da miomi nisu maligni i 21 dan je dovoljan da ih unistim, kao sto sam i tumor pankreasa tu je nadam se da me one nece spreciti da guram dalje, ali 21 dan ima da izdrzim makar mi se telo raspadalo od alergije😦 A sto se tice para, da sam ih bar zaradila, nego sve mi odneli lupezi, ali nisu dusu, ona je jos u meni tako da je bitno da ja radim sto mogu i jedini cilj mi je da sve sto zaradim potrosim na putovanja, bilo gde koliko para toliko muzike, ali ako odem negde dva dana, da bude masaze, uzivanja, neki dobar das i tako to ;)Sestro slatka ma ima da uzivam posle🙂

Оставите одговор

Облак ознака

