III dan terapije po Brojsu


E pa ovaj dan je bio povuci – potegni😦

Početak dan je bio , dobar, uradila sam stndardnu proceduru, manja kilaža za 500 grama, što je i normalno , nagovestila sam da je ono bilo izbacanje vode i gasova, prvog dana.

Posle tog sam otišla do grada, busom i vratila se isto tako, ali mi nije prijala ni ta mala šetnja.

Velika greška i propust je bio što sam dozvolila pojedinim ukučanima da me iznerviraju, i istog trenutka sam htela da odem da jedem. Sam taj osećaj me je naveo na razmišljanje, i skontlal sam da ja čim se iznerviram jedem, a rekla sam vam koliko stresova sam imala. Pa nije ni čudo što sam napravila dar mar sa organizmom.

Za to vas molim izbegnite stres, kako znate i umete, postoje bezbroj metoda, ja za koju saznam ovde ću je izneti, jer i ja se trudim da izbegnem stres, ali i ja sam samo čovek od krvi i mesa!

Od poslova sam završavala samo na kompu, nisam spavala jer sam bila baš pomerena iz mesta🙂

U toku popodneva su počeli bolovi u krstima, ničim izazvani, koji mi noćas nisu dali da spavam, nije bilo položaja u koji me nije bolelo, a i sada ih imam🙂

Primeniću danas masažu pa ću videti kamo to vodi.

Borila sam se sa glađu koja je u pojedinim trenucima bila prisutna u malo jačem intezitetu, ali znam iz iskustva da je to treći kritičan dan, a i kažem vam bez nerviranja i onda je sve lakše!

To je to otprilike, sve ostalo mi je normalno!

Tetka Saveta🙂

Коментари на: "III dan terapije po Brojsu" (4)

  1. unamarijela рече:

    Postoje padovi da bismo ustali, ponekad se dobro ugruvamo….

    • Ma nije jak onja koji nikada nije pao, vec onaj koj se posle pada podigao i krenuo dalje🙂 Bicu ta, kao i mnogo puta pre, na mnogim bojnim poljima🙂 Hvala na podrsci🙂

  2. unamarijela рече:

    Vidis i tu sam te podrzala nije bila sprdnja. Ko god je imao mnogo padova, a posle toga ustao i nastavio, pa i uz pomoc ljudi koji te vole, je samo odraz tvoje snage:)
    Svako dobro.
    Pozzz

    • TetkaSaveta рече:

      🙂🙂🙂 Hvala, malo sam preosetljiva, ne zameri, a kada sam takva onda ovan nastupa i bude malo ostar😦 jbg niko nije savrsen, hvala jos jednom🙂

Оставите одговор

Облак ознака

