IV dan terapije po Brojsu


11.10.2012.g. ćetvrtak, četvrti dan terapije, do podneva je prošao ok, sa svim aktivnostima koje sam primenjivala i prethodnih dana.

Počele su da se javljaju neke promene koje ranije nisam imala, u smislu bolova u nogama, krsnom delu, ali toliko jake da su u pojedinim momentima mi suze zasvetlele u očima. Ne znam čime je to moglo biti prouzrokovano, jedino kada sam radila tibetance,ipak ja imam veću kilažu i da sam se tu ušinula.Niasam tada primetila😦

To sam nekako rešila toplom kupkom i Biofrejzer kremom, pa sam jedno vreme bila mirna i to pred počinak.Ali negde oko 5 sati jutros nije mi bilo lako sa jakim bolovima sam ustal, pokušala da iskuliram, ali nije uspelo. Opet sam primenila toplu kupku, kremu i popila sam diklofenakduo, jer nisam mogala da trpim bolove. Nisam želela da me oni prekinu u terapiji.

Možda bih trebala da posetim lekara, ali s obzirom da znam njihovu proceduru, doći ću na red za mesec dva🙂 a i nisam baš raspološna za njih, niti mogu da ih slušam niti da se svađam.

Kada me vide ovako jedru, odmah počinju treba da skinete kilažu, a niko ne pita kako sam do nje došla,ispitivanjem na privatnoj klinici  kada je moj doktor vido da se naglo gojim, a znao je da to nije moje stanje i znao je moje fizičke aktivnosti, doveo je neke stručnjake( endokrinologe)  iz Beograda, koji su posle sijaset analiza došli do zaključka da jedna od odgovornih železdi pankreas ne radi pravilno i da je on doveo do te prekomerne težine, pa tu dodajte i depresiju i td. ali njima je bitno kako te vide po principu, debela i zdarav, to su naši lekari.Površni do kraja!I zašto bih išla kod njih, da se nerviram😦

Za sada mi je ok, trenutno nemam bolove, a što se tiče hrane u popodnevnim časovima imam potrebu, ali i sam sam kriva što ne smislim neki radi hobi, ali iskreno malo sam i malaksala, pa mi baš i ne ide, brzo se zamaram, Tako mi nije bilo prošli put. ( godina proizvodnje, i malo visše nerviranja, što noje preporučljivo) E još mi se nakačila i neka elergija u velikim pečatima ima ih par komada-svrbi, valjada je trenutno, to ću vam reći sutra!

Sve u svemu dobro sam i gruram dalje, e nikako d skeniram rezulat da postavim, ali ću ovih dana, nemam sada snage da se bakćem sa tim, ali biće.

Tetka Saveta:)

Оставите одговор

Облак ознака

