V i VI dan terapije po Brojsu


Teku nekako dani, baš nešto i nisam raspoložna za pisanje, jer osećam malaksalost, mučninu. Imam neku alergiju po celom telu koja svrbi, zašto Bog zna😦 , bolovi u krstima i nogama su utihnuli, ne nestali ali nisu u onoj meri u kojoj su bili. Ja zbog debljine imam celulit, pa prepostavljam da se on malo pobunio, zato predlažem masažu celulita  i uopšteno masažu nogu ( ko nema vene) , ukoliko imate vene i ako nema  Refleksologija je Božiji dar http://masazatijana.wordpress.com/239-2/,

U ovom salonu možete doživeti mnogo toga🙂 ko nije za sebe nije ni za drugog zar ne :)  , mala reklama,ne škodi a koristi🙂

Imam i te mučnine koje me nagone na povraćanje, ne znam ni sama kako da se izborim sa tim. Pijem čaj od žalfije da prebrodim krizu, odnosno mučnine jer mi on smiruje želudac, ne znam koliko će to uspeti.

Još jedna nus pojava mi se pojavila, a to je da jako slabije vidim, plašim se da mi nije porasto šećer, mada bi trebao da pada, ali jbg li ga više. Koncentracija mi popušta, tako da baš nisam spremna za neki umni ili fizički rad.

Izdržavam i dalje, to što radim preko sajtova, to moram da uradim za za 24h, tako da to ne mogu da izbegnem , a i to mi je primanje mesečno. Masaže trenutno imam zakazane za ponedeljak, pa ću popiti sok kao „doping“ , i uraditi ih, jer mi trebaju žive pare.

Ovo ovako pišem da ne misli neko, e ova može da izvoljeva, ima pa joj je lako, ne ja moram da radim da bih izdržavala porodicu, a ovo terapiju sprovodim radi   zdravlja.

Upravo sam poslal za tračice za šećera, ako je on visok moraću da prekinem sa terapijom, ali bih volela da izdržim bar 21 dan. Ne smem ništa da kažem dok ne proverim.

Napominjem da ni jednu od ovih promena nisam imala prošli put i da sam bila u mogo boljem stanju, napominjem da je to ipak posledica VELIKIH stresova u zadnjih sedam godina, koji nisu gubili na inezitetu, a i nebriga o mom telu i umu.

Može da priča ko šta hoće, rad na blogovima, koje sam naučila prošle godine su me povratili, umno, KONAČNO sam počela ponovo da učim, ono što najviše volim da radim. Sada se to interesovanje prenosi i na druge oblasti, čitam što nisam mogla dugo, par godina, trenutno mi i to malo nedostaje, jer se baš puno umaram,. Takvo stanje bi trebalo da bude u kasnijem periodu, posle nedelje dve, ali očigledno da sam precenila moj organizam, ipak 12 godina nisam bila na odmor, ni na vikend i to daje svoje rezultate🙂

Odoh ja da odmaram, e da ako kojim sličejem moram da prekinem, ne odustajem od zdravog načina ishrane, samo prelazim, na “ Živeti bez bolesti „-Ernest Ginter, sa tim ću nastaviti posle terapije koliko god ona trajala!

Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "V i VI dan terapije po Brojsu" (19)

  1. I ja imam micnine, Tetka Saveta, sta bi trebalo da uradim?
    Izvini sve pazim, ali baka vise ne vidi dobro pa pogresi sinee moj😦, ali krstenica🙂

    • TetkaSaveta рече:

      Ne znam da li znas sta je Totalna terapija po Brojsu, ceo dan si na cajevima, i 2 dl soka po Brojsu :O( i sluzi za lecenje tumora, rak, leukemije ) i zato ne znam odkle mi mucnine, ali kod tebe ako konzumiras hranu normalno, pa moze biti od svega neceg i od onoga sto si radila, ako me razumes! Malo mi ovi tvoji komntari dodju ko sprdnja, ne znam cime sam to zasluzila, a jos te i ne znam!!!!!!! Pozz i svako dobro

  2. unamarijela рече:

    Iscrpan odgovor tetka Savet, imacu na umu, mada pola ne razumem, ali ukrstene reci, uticu dobro na memoriju..

Оставите одговор

Облак ознака

