VIII dan terapije po Brojsu


Kada sprovodite ovu terapiju idete u p…… materinu od problema, od zlih ljudi , od onih polupismenih, plitko pametnih, sitničavih, zlih, koji samo gledaju svoje dupe, koji se kunu u decu kada lažu, od malograđana!

Pukla sam ko zvečka, plakala,naridala ko majka za sina jedinaca , јеr je sve to provalilo iz mene, da nisam mogala da se kontrolišem,  od 11h do evo još, ali i novi dan će doći ja ću imati zdravlje, sreću , a oni sitni i bedni samo zlobu koja će ih pojesti, žao mi je što će im i porodice povući njihovu karmu😦

Što se tiče terapije, skinula sam se sinoć sa insulina jer mi je šećer između 3 i 4, jedino mi posle ovog nerviranja skočio na pet, ali i to je u normali , tako da nije ni bitno!

Kilaža je manja za 8kg ravno, stim što sam vam rekla da je prvog dana bilo više zbog vode, gasova i td.

Druge tegobe nemam, malaksalost malo, vid  dalje malo klimav, pa češće nosim naočare, ali kako su mi rekli lekari da je to normalno kod šećeraša da varira vid, pa je i to ok. A ova alergija, nju smatram čišćenjem organizma, pa je izdržavam, koncetracija i meditacija i podnosim svrab.

Sve bi ovo mnogo lakše bilo da nema stresa, ali j…. li ga kako da ga izbegnem!

Šetala sam, lagana šetnja , ali nisam srela ni jednog dasu da mi se sviđa, moram sutra da promenim, maršutu🙂

 

Žao mi je, ali neću im pružiti to zadovoljstvo, gledaće mi oni opet u leđa🙂

Tetka Saveta🙂

PS. Žao mi je ali o terapiji nemam sada  šta više da kažem jer sve teče normalno.

A da našla sam jedan interesantan link, pa koga zanima neka pročita, ja ne mogu da koristim, jer sam alergična na pšenicu:

http://www.psenicnatrava.com/html/rak_tumor.html

Коментари на: "VIII dan terapije po Brojsu" (6)

  1. unamarijela рече:

    Kada sprovodite ovu terapiju idete u p…… materinu od problema, od zlih ljudi , od onih polupismenih, plitko pametnih, sitničavih, zlih, koji samo gledaju svoje dupe, koji se kunu u decu kada lažu, od malograđana!
    Draga Tetka saveta, potpuno si u pravu, samo nisi rasčlanila da ima ljudi koji znaju a cute.
    i nisu ni malo plitki, koliko mi mislimo, vec jako dugo znaju sta se desava u njihovom susretanju. Ostalo prrihvatam, bas tako treba uraditi!🙂

    • TetkaSaveta рече:

      Nazalost te ljude znam 40 godina i znam da su takvi, ali verovatno da u ovom stanju sam jako preosetljiva, sto si i na svojoj kozi primetila🙂, pa reagujem burno. U jednu ruku im i hvala bar sam izbacila negativnost iz sebe, jer jedan od najboljih sedativa, je plac🙂 Nisam ih vredjala, to sam ostavila onom odozgo da uradi !

      • unamarijela рече:

        Prestala sam da placem, gradim sebe. A ko ce kako da prodje, manje mi je vazno.
        Vayno je da ja mogu da se nasmejem, krenem dalje i podelim sa ljudima ako imam nesto u sebi a imam, bar nisam licimer, jos sam ja tragac, ali uspecu. Nemam vise negativnosti, samo jedan divan mir, to mi je najdraze. Ako me shvatas?

      • TetkaSaveta рече:

        bravo🙂

  2. Ako pronadjes nacin za totalno izbegavanje stresa – javljaj, vise sam no zainteresovana za dobar recept.

    Ove sto ih pominjes s pocetka teksta, prosto ne mozes uvek izbeci. A rado bi. Jedino sto sam uspela da snizim granicu trpljenja i nesto poboljsam kategorizaciju stvari, ljudi, obaveza… sa kojima (ne) treba da se nosim. I povecala sam upliv lepih stvari u kojima uzivam.

    Sto rece jedan lik pre neki dan na hrt-u, parafraziram: „Kada bi smo danas vaspitavali decu kao sto su nas nasi roditelji, deca bi nam zavrsila ili u zatvoru ili kod skrbnika…“ Poenta je da se zadnjih 20-30 g toliko toga iz temelja promenilo da je to moralo bar malo uticati i na nas, a o mladim narastajima da i ne govorim.. Ja na sebi primecujem odredjene promene, neke bas i nisu u duhu porodicnog vaspitanja koje nosim u sebi i nosicu ga dok sam ziva, ali ima Bogami momenata kad se kocnice moraju malo popustiti i odpertlati jezik koji nekad treba po koju da prozbori.

    Bravo za 8 dan, draga moja. Petinu tretmana si vec presla :OK:❤.

    • To su ljudi koje znam, stariji, opet neko sudjenje🙂 ja krimos🙂, ma nacicu ja nacin, nema u zivotu sta nisam uspela🙂. Moracu te razocarati za terapiju, skraticu je na 21 dan jer imam neke obaveze posle 28. i necu moci da se predrzavam rezima, ali cu ga primeneiti ponovo s proleca, tako da nije nista strasno. Secer nemam i ne koristim insulin, samo da nastvim kasnije sa presnom hranom, ili urednom, ono kako terba, mrzime da pisem sada o tome!Bolovi su mi prestli , i kolena i zglobovi ne skripe i ne bole , sto je ogroman napredak, guram deveti dan i jako se dobro osecam, i hvala onoj budali od juce sto sam se isplakala, bar mi sada lakse🙂 Ljubi tebe Tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

