Iskustvo


Povodom članka https://tetkasaveta.wordpress.com/2012/10/16/vrste-kancera-kako-ih-prepoznati-i-spreciti-na-vreme/ dobila sam jedno novo iskustvo, od pratioca bloga, moja je dužnost da iznesem to radi drugih ljudi koje miuči isti problem:

„Pozdrav Tetka Saveta,
Postoji vise oblika cancera stitne zlezde,u danasnje vreme je dosta rasprostranjen, i sva ostala oboljenja u vezi sa njom.
Ja sam se izborila sa njim. Specificno je lecenje.
Htela sam samo jednu sugestiju u vezi crnih orscica, koji su puni joda. Kada se radi o ovoj vrsti raka sa metastazama jod je jedan i najveci izazivac pokretanja bolesti.
On je dobar kod manjka jodaili hypo funkcije, ali za rak je smrt.
To je meni ponudjeno posle operacija i prava je sreca da nisam konzumirala.
Eto, misim da bi samo trebalo naglasiti da oni koji boluju od raka stitne zlezde izbegnu uzimanje crnih orascica.

Do sada moju bolest drzim pod kontrolom i u dobroj sam veri da ce tako i ostati.“

Svako je iskustvao korisno i ko zna kome će pomoći!

Hvala na prenetom iskustvu, ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

