ULEPŠAJTE SEBI LOŠ DAN


Smijte se svemu što je pošlo naopako.

Obratite se potpunom strancu. Recite mu da je lijep.

Izađite napolje. Vrtite se ukrug.

Duvajte balone od sapunice.

Kupite sebi blesavu roskastu šolju.

Pogledajte u ogledalo, nasmijte se i pošaljite sebi poljubac.

Počastite se mirišljavom kupkom.

Prošetajte se u najvišim štiklama.

Ne zaboravite da niste jedina koja ovo radi.

Recite naglas: “Srećna sam što sam živa!”

Izgleda šašavo ali deluje, ljubi vas tetka Savete🙂

Коментари на: "ULEPŠAJTE SEBI LOŠ DAN" (4)

  1. “Srećna sam što sam živa!”

  2. Meni kada rđava na jednom mestu, ali uvek mogu da kupim rozikastu šolju! Kako osvežavajuće!🙂

Оставите одговор

Облак ознака

