XI, X i XI dan terpije po Brojsu


Pitate se gde je tetka Saveta, da li je odustala ili otisla na onaj svet🙂 ma nije nego dobila nalet energije pa radi sve u šesnajest i nema kada da piše.

Odlično se osecam, hvala onoj budali što se isplakha onaj dan , skinu mi teret sa duše. U glavi mi je bistro, fizički sam sasvim ok, ček sam uspela tri masaže vezano da uradim.

Još uvek ne koristim insulin, mada mi je prilikom nerviranja šećer skočio na6, ali je i to u granici normale, ali kada ne uzimaš hranu , stres jeb…. pa ne sastavlja, da ivinete, zato molim vas ako se odlučite za ovo isključite se od stavri koje vas iritiraju, ja ne mogu da ubijem muža, pa moram da trpim🙂

Meditacija, tibetanci, caj i sok. Kilaza 9.5 manja, sve sam bliža onoj u roze haljinici,biće i toga🙂

A da ne znam da li sam rekla, ne škripe mi zglobovi, a i vid se vratio u normalu i smejem se . Malo sam samo preosetljiva emotivno, ali šta da radim kada sam takve duše, ali sada nema odbrane, pa možeš lako da me povrediš ili izazoveš sreću🙂

Ljubi vas tetka Saveta🙂

Коментари на: "XI, X i XI dan terpije po Brojsu" (13)

  1. Ljubimo i mi tebe❤😀. Drago mi je da si tako poletna, a sliku u roze haljinici strpljivo ocekujem😀.

  2. Ne mogu da oponiram Tetka Saveti, pa komentara nece ni biti. Samo naziv bloga vec sve govori.🙂

Оставите одговор

Облак ознака

