XII i XIII dan terapije po Brojsu


Ova dva dan su prošla solidno. Imala sam malo veće fizičke napore, u smislu masaža ( a zna se koliko masaža iscrpljuje ), ali to je svakodnevica, zato ne preporučujem fizički rad, jer evo danas 14. dan osećam malaksalost i isključila sam telafon da ne dodjem u iskušenje da opet nekog primim, a tu su i numero-horoskopi, koji zahtevaju konverzaciju, kao i savetovalište, gde primaš negativnu energiju. Tačno je da sam konstantno u meditaciji, ali je sada takvo stanje da ste izloženi primanju svih vrsta osećanja  većim intezitetom.

Zato ponovo napominjem, potrudite se da u tom periodu, ne radite teške poslove, da se pridržavte zahteva koje traži vaše telo , a to je mir i odmaranje. Opet kažem da niste pasivni, radite ali umereno.

Jednu jako bitnu stavar sam ispustila da kažem, a koja je veoma bitna kod ovakvih terapija je da se redovno klistirate, jer na taj način izbacate otrov iz organizma. Ja sam pre terapije primenila Bekunis tablete, 2 kom. i očistila se odmah , bar većeg dela nus pojava, a kasnije pila čaj od sene ( svaki treći dan) meni odgovara, ali se preporučuju male klizme koje imate u svakoj apoteci. Način koji se primenjuje u knjizi je malo zastareo, jer ipak smo uznapredovali u tehnologiji🙂

Ono što je najbitnije ne osećeš glad, sada u ovom periodu , a tako je i na dalje.

Normalno „gladne oči“ pa kada nešto vide one bi da probaja ili miris, pa poželiš to da probaš, ali to su oni refleksi i navike koje smo stekli godinam, ali NE OSEĆAŠ glad, uopšte. Moraš da se pridržavaš da piješ čaj i sok obavezno i sve je ok.

Da se razumemo osećete povremeno malaksalost, ali tada sedi ili  lezi i to prođe za per minuta, posle sasvim normalno nastaviš!

Ništa ne preterujem, samo vam opisujem stanje.

Ono kako se osećam u glavi, pa ljudi to je milina, neka nirvan, jedan prelep osećaj, to je ono zašto najviše volim ovu terepiju. Telo se donekle očistilo od otrova i jadan mozak  došao ona malo do vazduha i odašlje mir i lepotu🙂

Najavila sam 42 dan, ali najverovatnije će biti 21 dan, jer posle 28.10 imam dosta obaveza, koje ne mogu da odložim ( odnose se na putovanja, i malo više izloženosti fizičkim i psihičkim naprezanjima), tako da ne želim sebe da preforsiram i dovedem u neko stanje koje nebih želela.

Drugi deo ću nastaviti u februaru , martu, kada budem spremna. Ovo napominjem, jer ja nemam ništa kancerogeno, vec benigne tumorčiće i te neke nus pojave koje sam navela.

Oni koji imaju cancer moraju da nastave do kraja, svi 42 dan, pa da ponove za tri meseca još jednom. Imajte vere u sebe , ništa nije teško ako se želi i ima cilj.

Tatka Saveta🙂

Коментари на: "XII i XIII dan terapije po Brojsu" (2)

  1. unamarijela рече:

    Dobro je Tetka Saveta da nemas.🙂
    Baš mi je drago!

Оставите одговор

Облак ознака

