Nisam se javljala ovim povodom jer sve teče normalno. Ja  se i dalje:( odlično osećam, radim , masiram, komuniciram ( kada kažem komuniciram to su sat dva sa ljudima koji imaju problem, i to bude jako izcrpljujuce ), ali zato čim ugrabim vreme legnem i odmaram. Ovoga puta se nisam zadržavala u kuhinji jer su moji već dovoljno odrasli da sebi spremaju obroke, tako da mi je ok. Nemam želje za hranom, a u glavi sam ok, samo VAS MOLIM BEZ NERVIRANJA, u martu kada nastavim sa ovom terapijom idem negde na selo gde neću videti nikoga.

Ne znam da li je moralo da mi se baš u ovih par dan izdešavaju neke stavri koje nisu trebale, ali možda je to neko novo iskušenje. E, da jako sam osetljiva na va vrsta osećenja, radost, bes, sramožljivost ( čak sam se zacrvenela posle 25 godina ), bol, nerzumevanje, ma sve. U ovom stadijumu su emocije na  izvolte!

Ostalo je sve ok, svakom kome treba podrška ili savet, slobodno me kontaktirate preko mejla, za zdravlje razgovori su besplatni,

Tetka Saveta🙂

Коментари на: "Ne znam koji je dan XV ili XVI Totalna terapija poBrojsu" (6)

  1. Aaaaaaa…. Spremas se ti nama za onu haljinicu boje lila i fotkanje tvog, uskoro, seksi zmijskog tijela, vidim ja…😀

    • Ma ce vidis , ali sa proleca, jer ne smem bas naglo, i zbog kicme i posla, ali 11-12 je dole, sad cu bazen i zatezanj i bicu ko nova, sto se tice izgleda, a za ostalo cemo videte kod cika doce🙂

      • Pa nemoj suvise ozbiljno da shvatis, molim te. Postaces najbolja riba u blogosferi, a to mi bas nije u interesu😐😀.

        Mislis na docu plastikanca ? Resila si da usisas salce, zategnes butkice, ispeglas se i strpas silikone dja napred, dja pozadi😀 ? Pa neeeemooooj…. Zasenices sve nas ovde na WP, nijeee feeeer…❤😀

  2. A da „Haljinica boje lila“ ne cami (usamljena u ormanu) cekajuci svojih 5 minuta, evo joj „Zidareve ljubavi“ The Kuguarsa, taman da ima drustvo😆.

    P.S. Pesak, bubreg, ovo, ono… nema nikakve veze sa tobom draga @ TS, cisto da ne shvatis pogresno, vec kako treba: malo zabave u ovaj tmuran dan, a i asocirala me haljinica na zidara i njegove muke, sta cu…😀

  3. Ma kakvi plasticari, majka priroda nije tu stedela kod mene na materijalu,samo da se utegnem sportom, a za docu sam mislila na ove miomcice i ostale skalamerije, zbog kojih i drzim ovu terapiju! Ko mene naljuti taj onad nije imao mere, jer mi je prag tolerac jako visok🙂 i glupaca imam strpljenja za svakog🙂 ali ko zna zasto je to dobro😉 izvini Tanjuska, ali moram malo da procunjam i po tvojoj generaciji, mislim na musku populaciju🙂

Оставите одговор

Облак ознака

