NISU DOVOLJNE SAMO RIJEČI


Jedan mladić je otišao kod svog duhovnog učitelja i rekao mu: “Učitelju, ti si me savjetovao da stalno ponavljam u mislima frazu, ‘Ja želim radost u svome životu!’ Tu rečenicu izgovaram svaki dan mnogo puta, a radosti u mome životu niti je bilo, niti je ima. Ja sam i dalje jednako usamljen kao što sam i prije bio. I šta sada da radim?”

Mudri učitelj je tiho položio ispred mladića predmete koji su mu prvi dopali ruke – kašiku, čašu i svijeću – i upitao ga:
– “Reci mi, šta bi želio da imaš od ovih predmeta?”
– “Kašiku” – odvrati mladić.
– “Izgovori to sada pet puta.” – zatražio je starac.
– “Ja hoću kašiku. Ja hoću kašiku…” – ponovi učenik pet puta.
– “Eto, vidiš li”, reče mu učitelj, “možeš ponavljati i pet miliona puta na dan da hoćeš kašiku, ali je nećeš imati. Treba da pružiš ruku i da je uzmeš! Same riječi nisu dovoljne, treba nešto i da uradiš.”

Ovo se zove dinamička meditacija, koju imate lepo opisunu u člancima, II Kako doneti odluku i ostvrariti.Znači postviš cilj i radiš na njemu, koliko to stavrno iz srca želiš toliko će ti se o ostvariti, a zavisno od tvoje iskrenosti u srcu toliko će ti i veseljna pomoći da se ostvari. Ovo nisu samo prazne reči ovo je nešto što živim godinam i zadovoljna sam jako. Ovde postoji i pravilno postavljanje ciljeva.Dečko kaže da budem sećećan, ali šta je to za njega sereća, treba jasno napisati šta traži. O ovome i još sličnim temama, biće seminara od decembra meseca, gde će biti i inicijacija kako uću u meditacijui ostavriti je, kako pravilno postaviti ciljeve i td. Bićete obavešteni, one  koje to interesuje, koji žele da poboljšaju svoj život.

Tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

