Kraj terapije po Brojsu od 21dan


Ocekivali ste da se javim ovih dana, ali sam bila zauzeta spremanjem slave Sveta Petke, tako da sam samo nešto na brzinu „izbacal“ na blogu. Kao o ovoj ozbiljnoj temi sam ostavila malo da pišem, ozbiljnije, mada i ovo ostalo je ozbiljno bar za mene, sve na svoj način. Malo sam i svaraćala na druge blogove, jer sam ugrabila malo vremna da uživam u vašim štivima i jako su mi prijala, moram priznati, što kažu naše estradne zvezde pri svakom intervjuu.

25.10 sam prvi put bila u nabavku od počeka terapije i to u Rodu, hoću reći u market gde su me preplavili svakojaki mirisi i nije mi bilo baš prijatno. Malo mi se probudio apetit ili ti ono što je čulo miris i oko videlo, ali što nema veze sa stanjem organizma, ono nije tražilo hranu, samo su čula pokrenula stare navike😦 u svakom slučaju nije bilo prijatno. Pregurala sam i to.

E sada bilo je tu i pripreme, koja je opet malo otežano prošla jer nisam mogla da se izolujem od spoljašnih nadražaja, ali šta je tu je , malo je bilo i malaksalosti jer nisam mogla da spavam kada je organizam tražio i td.

Elem , šta hoću da kažem, ako se odlučite za ovu terapiju PRVO maknite se od strasa , jer me je ovog puta urnisao, nadražio mi je služokžu želuca, tako da sam imala konstantne bolove, jeste da sam ja na bolove želuca navikla, imam hroničan gastritis od sedamnajeste godine , ali sad nije bilo hrane da ubacim, pa da on jede hranu već mi je jeo čini mi se meso i bilo je jakih bolova.

Znači BEZ SRESA kako znate i umete. U međuvremenu pila sam čaj od nane koji mi je malo ublažavao tegobe i meditirala, ali sa dva nervna sloma teško je da i meditacija je mogla bilo što. Napominjem, da nisam paničarka, ali u ovom stanju ste najranjiviji, svako emotivno stanje je još više ispoljeno, bol, radost, tuga ,ljutnja sve i tako reaguje organizam. Nažalost meni su se desila ta dva sloma, koja su me u bukvalu urnisala, tako da ja od ove terapije ne očekujem mnogo , jer ono šrto je malo organizam trebao da se bori zbog navedeneih tegoba, on se borio da sanira novonastale posledice stresa. Ne pijem antidepresive, ali insulin sam morala da stavim ponovo u funciju, jer se šećer povratio, alibar sam dokazala da kod mene nije od hrane već isključivo na nervnoj bazi.

Mnogo je lako ja ovo da pišem i da pričam, budite mirni i izbegnite stres, ali ja nisam uspela u tome, j0š me više nerviralo to što su me iznervirale stavri stare po tridesetak i više godina. Bitno je da ja znam druge da savetujem😦 Mislim da sam trebala nešto fizički da radim i da na taj način izbacim stres. JBG za sledeći put ću znati, a taj sledeći put je .,0.,2013 i ako budem u mogućnosti da oraganizujem ići ću na Jastrebac u planinarski dom i biću mirna, imam čist vazduh, šetnja i nema stresa.

Kilaža je 14 kg manja, bar mi kažu da sam mlađa desetak godina, jer sam se u međuvremenu  ošišala na“ tifus“ frizuru jer mi je jedna vajna frizerka izgorela kosu mini valom, tak da ili do glave ili tifus, frizer moj stari je odlučio ja sam bila za do glave, jer mi je tako bilo sve jedno, da nemate pojma. Eto to je moglo da me iznervira, a nije, a  neke „gluposti“ jesu, ili nisu gluposti pošto me i dalje pogađaju😦

Izraslina na nosu je i dalje tu, na kraju ću otići do kožnog da uspostavi dijagnozu, a miomi za mesec dan kada idem na kontrolu reći ću vam. Krvna slika i oni parametri osim šećera svi su normalni, a šećer i on će ali moram da se smirim i krenem u fizički rad umereno da bih izbacila stres, jer mi se iskreno ne vraća na antidepresive, sada kada sam uspela da ih se otarasim. Pokušaću da nađem ravnotežu u životu i ove „prilepke“ koji mi dižu tenziju izbacim iz života, mogu ja to samo treba da sazri u meni, a tu je😦 Znam da nije ovo toliko bitno za terapiju, ali i jeste jer je stres glavni krivac za naša obolenja i zato ponavljam bez stresa bar za vreme terapije.

U jednom od komentara lepo  je opisala čitateljka kako je negovala oca u planini i bez stresa, rezultati su vidni, napominjem da gospodin imao kancer! To je ovde u Srbiji, a ne tamo negde da se dešava, pošto mi uvek kažemo tamo negde je sve lakše😦

Danas sam konzumirala, samo supu od luka , pila čaj, a popodne supu-potaž od povrća, to mi je samo proletelo kroz creva, što znači samo supa od luka i postepeno dodavti po jako male količine druge hrane i to tečne.

Planiram da nastavim sa salatama i klicama, supama , ali o toj vrsti hrane drugi put!

Ovde je o svemu bilo priče ali najmanje o terapiji, ali ovo je moj blog i ja sam skontala , a i praksa dokazala da ipak moram da dam akcenat na STRESU, jer je MNOGO bitan , odnosno ne bitan u našem životu i zato „Udrite brigu na veselje“ i smej te se!

Ko razume shvatiće me šta sam htela reći, a ko ne razume ne vredi mu ni objašnjavati!

U svakom slučaju, ovo je ozbiljna i korisna terapija, to što sam ja dozvolila da mi propadne 21 dan i da ne iskoristim svu korist terapije, pa ja sam na šteti, ali jbg to je život!😦 valjda sam nešto naučila iz svega ovog!

Tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

