Supa – čorba


Sada ću vam izmisliti „toplu vodu“, odnosno meni je prosto, jer stvarno ne znam šta žene rade po ceo dan u kuhinji, pa i ja sam žena ali to mi nekako ide od ruke, valjda mi to nije jedina stvar koja me preokupira, već nešto što moram da obavim zbog sebe i svoje porodice i to ide brzo, a kažu da je ukusno🙂

Ovako ovih dana je na jelovniku par dana bila SUPA i to od svog povrća koje sam imala u kući. Koliko sam stavljala, pa pomalo ,

cvet karfiola, cvet brokolija, jednu veću šangarepu, manju glavicu crnog luka, peršun, krišku celere, sve to prokuvam, ako želim brže da bude stavim u secka da što sitnije bude i brže se skuva, a ako ne kasnije kada omekša , sve stavim u blender i dobijem potaž od povrća, poslomi i to je to. Možete naseckat peršuna, dodati mlevenog bibera i verujte mi da ima fantastičan ukus. Ja volim da je jedem vrelu, dok moji ukućani mlaku.( Ako imate drugo povrće, takođe staviti po malo od svega i isti postupak )

To mi bio obrok prvih par dana, nekoliko puta u toku dana, dok mi se nije organizam navikao na hranu.

Evo jedan recept iz vegeterijanskog kuvar, koji sam takođe pravila ranije i sada se ponovo vratila na taj način ishrane, koji mi prija jer mi ne opterećuje organizam i mnogo se lakše osećam.

Čorba od karfiola

Sastojci:

800g  karfiola

50g     butera

20g     brašna

2-3kašike pavlake

2 kašike struganog tvrdog sira

2 kašike soka od limuna

struk peršunovog list

biber i so

Priprema :

Skuvamo opran i na cvetiće iskidan karfiol iu slanoj vodi. Dodamo zapršku od butera i brašna. Dodamo pavlaku . Prokuvamo. Kada je gotovo, pospemo sirom, limunovim sokom i sitno naseckanim peršunovim listom.Prijatno🙂

E ja tu moram malo da uradim po mome, ja volim da izmksiram u blenderu skuvano povrće, ne koristim brašno i buter, već dodam umućenu pavlaku i jaje ( znam da nije baš po vegeterijanskom), ali ja nisam iskljucva ni u čemu. Ostalo sve koristim kao u receptu i seckani peršun, sitno iseckan da opusti sok, za mene ima posebnu draž  i videće te da mi se svuda meša ( što kažu u reklami )🙂

Tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

