PRIHVATITE SEBE KAKVI JESTE


Godinama sam bio nervozan (neurotičan). Bio sam plašljiv, depresivan i ohol. I svako mi je govorio: Ti se moraš promijeniti. I svaki bi mi rekao kako sam neurotičan. Bili su mi već dosadni, i ja sam im obećavao i mislio sam se promijeniti, ali nikad nisam uspio pa koliko god sam se trudio. To što me je najviše boljelo, bilo je da mi je najbolji prijatelj uvijek govorio kako sam neurotičan. I on je uvijek ponavljao, da se moram promijeniti. I njemu sam obećavao, pa opet nije od toga bilo ništa, to nikad nisam uspijevao. Tako sam se osećao bespomoćan i zarobljen.

Jednog mi dana reče on Ne mijenjaj se!( TO JE ONO NAŠE DRUGO JA) Ostani kakav jesi!

I nije važno, da li ćeš se ti promijeniti ili ne! Volim te, onakvog kakav jesi. Tako neka bude. Te riječi su zvučale poput muzike u mojim ušima. Ne mijenjaj se, ne mijenjaj se, volim te…. I ja sam se opustio i postao sam življi, i gle čuda nad čudom – ja sam se promijenio. A sada znam da se nisam uistinu mogao promijeniti, dok nisam našao nekoga, ko me zaista volio, bez obzira da li ću se promijeniti ili ne. Volim te rado te prihvatam onakvog kakav jesi, kad se nekome kaže, onda njemu ili njoj čini neobično dobro. Biti voljen bez preduslova i pretpostavki omogućuje život pun smisla. Ako se neko osjeća voljen i ljubljen onda može velikodušno darovati svoj život, može se zauzimati za ljude, a da uopšte ne gleda šta mu to donosi. Ne odbacujte sebe govoreći kako ništa ne vrijedite! Dopustite sebi da budete voljeni! Prihvatite sebe takvi kakvi jeste sa svim svojim vrlinama i manama!

Antoni de Melo

Od kada slušam to drugo ja , volim sebe više i prvo brinem o svojim potrebama, mnogo se bolje osećam i srećnija sam, ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

