Vrati se k`sebi dok još imaš kome !


Koliko se često zapitate: “Šta je ono što zaista volim?” ili “Šta je ono što me zaista usrećuje?” Možete li se sjetiti trenutaka sa svojom porodicom ili prijateljima kada vam nije bilo važno ništa drugo do postojanja u tom trenutku? U velikoj većini slučajeva, optimističan odgovor će biti “rijetko”, a realno “skoro nikad”.

Možete li se sjetiti kada ste posljednji put rekli sebi:

Ja sam inteligentna/an,418757_465049693529070_1209624463_n

Ja sam kreativan/na,

Ja sam mudra/ra,

Ja sam moćan/na,

Ja sam pun/a energije,

Ja sam zdrav/a,

Ja sam meni super!

Jeste li se ikad zapitali kako bi izgledao razgovor sa samim sobom kada budete imali 99 godina? Čemu biste vi sa 99 godina, puni zdravlja i mudrosti, posavjetovali vas u sadašnjosti? Na šta biste trebali da se koncentrišete u narednim danima, godinama da proživite ispunjen život vrijedan pamćenja? Šta biste trebali sad početi raditi što će ostaviti najdublji pozitivan trag u vašem životu narednih godina?

Odmorite ponekad, postavite sebi važna pitanja, jer nakon toga ostaje samo kajanje.

Evo završio/la si čitenje teksta, zastani i postavi sebi ova pitanje,

od ogovora zavisi štaćeš dalje,

pametan/a jesi čim si pročitao/la,

nadam se da si i pamtan/a da preduzmeš prave korake,

ljubi vas tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

