Porazi su pobede


Izgubila sam mnoge borbe.
I nije mi žao.
Jer i porazi su dio života.

Svaku pobjedu znala sam da proslavim.431002_335061026544541_1848132167_n
Svaki poraz – sa suzama da ispratim.
Valjda to tako obično biva.

Ali ipak, kada sve stavim na papir,
nisam ja ništa sretnija i ništa pametnija
nego što sam juče bila.

Samo sam nekako više oguglala na udarce, na uvrede.
Sve lakše podnesem, sve brže prebrodim.

Život me je mučio, život me naučio.

Ali i dalje kroz taj isti ŽIVOT idem s osmjehom.

I NERVIRAM SVOJE NEPRIJATELJE
I USREĆUJEM SVOJE PRIJATELJE…

…jer ja jako drobro ZNAM da, i

PORAZI SU POBJEDE!!!

Baš tako, ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "Porazi su pobede" (3)

  1. Tako je! 🙂

  2. Moram da primetim – Članak se zove PorEzi su pobede! Znam da je slučjno, ali…
    Pozdrav

Оставите одговор

Облак ознака

