Pričam, opet i opet i opet…


Mnogi će reći, ala je ova sa ovim dosadana. Ali ja na osnovu pitanja koja mi postavljaju, na planu posla, ljubavi ili bilo čega drugog, ja im savetujem organizovanost, i ujedno tako će pre doći do rezultata. Ispričam im , isavetujem i posle izvesnog vremena , opet mi se obaraćaju sa istim problemima koje su imali i ranije. Pitam ih šta su primenili od onoga što sam im savetovala, pa ništa, to neće da deluje!!!!!!

Pa jer su glupi ljudi koji su to pisali, nije to moja izmišljotina već samo prenosim ono što sam ja naučila i primenila i ISPLATILO SE!

Zato ću još jednom da ponovim,možda će  nekom da „dođe“ da primeni znanje učenih ljudi!

7 KORAKA DO OSTVARENJA CILJA

cilj


1. KORAK:
Odlučite šta tačno želite. Jedan od najgorih načina da iskoristite vrijeme jeste da odlično radite ono što uopšte ne mora da se radi.

2. KORAK: Sve zapisujte. Razmišljajte bilježeći misli na papiru. Stavite svoj cilj na papir i time ćete ga iskristalisati i dati mu opipljivu formu.

3. KORAK: Odredite krajnji rok za ostvarenje svog cilja. Cilj ili odluka koji nemaju određeni rok ne izazivaju u tebi osjećaj hitnosti.

4. KORAK: Sačinite spisak svega što mislite da ćete morati da uradite da biste ostvarili cilj.

5. KORAK: Preradite spisak u plan. Organizujte svoj spisak prema prioritetu i redoslijedu. Razložite ga na pojedinačne zadatke.

6. KORAK: Odmah počnite da radite u skladu sa svojim planom. Prosječan plan koji se energično sprovodi mnogo je bolji od briljantnog plana u vezi kojeg se ne sprovodi ništa.

7. KORAK: Riješite da svaki dan uradite nešto što će vas pomjeriti u pravcu vašeg cilja.

Brajan Trejsi

Dođite k sebi dok još imate kome, ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

