Jedan stariji čovek u bolnici, bio je na samrti. Od smrti ga je delilo samo nekoliko sati.
Kad je u trenutku malčice otvorio oči, jedva je uspeo videti nekoliko prilika, koje su stajale oko njegovog kreveta. Na žalost, nije ih uspeo prepoznati.4556
Zatvorivši oči upitao ih je drhtavim glasom umirućeg:
– Prijatelji, ko ste vi?

Jedna od prilika mu reče:
– Mi smo tvoji zanemareni snovi, zaboravljene želje i neostvarene vizije. Mi smo sve ono što si mogao uraditi za vreme svog života, ali si to propustio učiniti.

Žao mi je zbog toga – reče starac – ali ipak veoma cenim, što ste se uprkos mojoj nemarnosti i lošem odnosu prema vama, došli oprostiti od mene na kraju mog života.

Jedna od prilika se nagnula prema starcu i tihim mu glasom odgovorila:
– Ne, starče mi se nismo došli oprostiti od tebe – mi smo došli da umremo s tobom…

Naravoučenije :
Ako nemate neki san koji motiviše ono što radite, osmislite ga što pre i
– najvažnije od svega realizujte ga….

U životu svaku priliku moramo krunisati i učiniti je vrednom, jer nikad ne možemo biti sigurni i reći da će naići bolja.

Prošlost i budućnost ne stoje sa nama… Zato treba , zasukati rukave, uzeti vesla i krenuti putem sudbine…
Za svaki naš napredak idealno vreme i uslovi su upravo SADA….

Za sve što u životu propustimo učiniti, a bio nam je san, vizija i velika želja, nema opravdanja , postoje samo – izgovori. Sa našom smrću odlaze i svi naši snovi, ideje, maštanja…

Ispunite vaše snove na vreme, ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

