Dragi mužu


Dragi mužu…

Šaljem ti ovo pismo u lažnoj koverti od neke kompjuterske kompanije, da bih bila sigurna da ćeš ga pročitati. Molim te oprosti mi za ovu prevaru, ali mislila sam da bi trebalo da znaš šta se dešava u kući u poslednje dve godine otkako si kupio taj kompjuter. blabla

Deca su dobro. Milanu je sedam godina, i baš pre neki dan je nacrtao portret cele porodice. Stolica i vrh tvoje glave otpozadi izgledaju veoma realistično. Ana je napunila tri godine ovog septembra. Još uvek je presrećna što si bio kod kuće za njen rođendan. Kaže da joj je to bio najlepši dan, iako je padala kiša i nije bilo struje. Ja sam takođe dobro. Prošle godine sam se ofarbala u plavo. Moj šef se brine o mojoj karijeri i postao je jako dobar kućni prijatelj.
Kad sam primetila da ti ne smeta kad usisavam oko tvoje stolice, shvatila sam da održavanje kuće i nije neki problem. Kuća dobro izgleda. Nisam sigurna da li si primetio da sam ofarbala zidove prošlog proleća.
Toliko, dragi moj, sad moram da idem da se spakujem. Moj šef nas vodi na skijanje. Zaposlila sam jednu ženu da se brine o tebi i kući dok nas nema. Dolivaće ti kafu, donosiće ti jelo za sto, baš onako kako ti voliš. Nadam se da ćete ti i tvoj kompjuter provesti lepo vreme zajedno dok nas nema.
Milan, Ana i ja često mislimo na tebe.
Pokušaj da nas se setiš dok restartuješ svoj kompjuter.
_________________
Zaključak: Pod hitno razbiti kompjuter i posvetiti se porodici.

Ovo je šaljiva priča, koja je sve više prisutna svuda oko nas, a i u našim životima.

Tatka Saveta🙂 ŠTA? JOŠ STE TU!

Коментари на: "Dragi mužu" (2)

  1. Wojciech рече:

    Super. Ulepšalo mi dan! 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

