Samo sat, a vredi beskonačno


Tek št se čovek  vratio s posla kasno, umoran

i nervozan i nađe svog 5-ogodišnjeg sina8731980565115037075069996246159_orig

kako ga čeka na vratima.
SIN: ‘Tata, smem li te nešto pitati?’

OTAC ‘Da, naravno, reci, šta je?

SIN: ‘Tata, koliko zarađuješ na sat?’

OTAC: ‘To se tebe ne tiče. Zašto me to pitaš? ‘

kaže bijesno otac.

SIN: ‘Samo sam želeo znati. Molim te, reci mi,

koliko zarađuješ na sat? ‘

OTAC: ‘Ako već moraš da znaš, zarađujem 20 evra na sat.’

SIN: ‘Oh,’ dečak odgovori, spuštene glave.

SIN: ‘Tata, molim te, možeš li mi pozajmiti 10 eura?’

Otac je bio bijesan ‘Ako je jedini razlog što me pitaš da ti posudim 10 eura

taj da možeš kupiti nekakvu igračku ili sličnu glupost,156753210750cdbc47edf35363785372_orig

tada se okreni i idi ravno u sobu i ne izlazi mi na oči večeras.

Ja ne radim svaki dan do kasno u noć za takve dečje idiotarije! ‘

Dečak je tiho otišao u sobu i zatvorio vrata.

Čovek je seo i postao još ljući zbog dečakovog pitanja …

kako se usuđuje pitati takva pitanja samo da bi izvukao novac od mene?

Možda ga trebam više tući! ‘

Nakon nekih sat vremena, malo se ipak smirio pa razmislio:

Možda mu je nešto stvarno trebalo za tih 10 eura … on zaista i ne pita često za novac …

Skočio je iz stolice i otišao do njegove sobe i otvorio vrata.

‘Jesi zaspao, sine?’, Upitao je.

‘Ne, tata, budan sam „odgovori dečak.

‘Razmišljao sam … možda sam bio prestrog prema tebi maloprije.

Imao sam težak dan i iskalio sam se na tebi. Evo ti 10 eura koje si tražio. ‘

Dečak se uspravio, smešeći se. ‘Oh, hvala ti, tata!’, Uzviknuo je.

Tada je, posegnuvši ispod jastuka, izvukao kesu prepunu kovanica.

Kad je vidio da dečak već ima novac, opet se počeo ljutiti.

Dečak je polako izbrojao svoj novac i pogledao oca.

‘Zašto si tražio još novca, ako ga već imaš?’, Planu otac.

‘Zato što nisam imao dovoljno, a sada imam.’, Odgovori dečak.

‘Tata, sada imam 20 eura. Mogu li kupiti sat tvoga vremena?

Molim te, dođi sutra kući ranije. Želim večerati s tobom. “

Nije bitno koje je vreme sad dok čitate ovaj tekst, da li su budni ili daleko, dajte im do znanja da su vam važna i da ih volite.

I ako dete spava kada ga poljubite ili ušuškate ono to zna , verujte mi🙂

Poljubite sada baš ovog trenutka svoju decu, odmaknite se od kompa, na trenutak🙂

Ljubi i vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

