Bezveze, ali je istinito


ZAŠTO LJUDI VIŠEE VOLE SAŽALJENJE OD NEČIJEG USPJEHA

Jedno od najvažnijih ljudskih osjećanja je ljubomora, zavist. Zato se ne treba hvaliti. Ljudi suviše zavide. Oni više vole sažaljenje nego nečiji uspjeh. Čak ne treba govoriti ni neku istinu o sebi koja vas ističe. Sažaljenje izaziva simpatije, a uspjeh neprijateljstvo. Na svim nivoima društva, kod bogatih maskai kod siromašnih to je jednako. Nesreća nekog prijatelja vas ne pogađa onoliko koliko to izgleda. Treba se stalno paziti, biti obazriv da bi čovjek preživio i izbjegao nesreće. Nikada se, znači, ne treba hvaliti ni najmanjim uspjehom, čak ni u vrlo rafiniranom društvu. Čim neko napusti društvo, odmah postaje meta razgovora. Nije se čak radilo o ličnim stvarima, gdje se neko zamjerio nekom, ne, to je jednostavno ono da čovjek mrzi čoveka. To nisu bili zli ljudi, ali instinkt da umanje drugog su sačuvali kao neophodnu potrebu. Ja mislim da je čovjek uvijek takav. Možda toga nema kod monaha.

Emil Sioran

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Apro pro ove priče i koliko ljudi ne slušajuo ono što vi pričate:“ Pre desetak i više godina družila sam se sa sada već pokojnim Bibom Stojkovićem, stariji je bio od mene tridesetak godina ali pun duha, fora , jednostavno on je ostavio jedan veliki pečat na moj život i naučio me je mnogim „finatama“ koje su mi pomogle u životu. Jedan obrazovan čovek, načitan, svetski putnik i šmeker. Elem, njegova anegdota, pozove on prijatelja i krene razgovor, Pita ga prijatelj a kako si, Biba poče da se žali kako mu je umro brat, a prijatelj će dobro dobro, baš lepo. On uopšte nije slušao o čemu je Biba pričao, samo je izigravao zainteresovanost, što je naravno bilo ponižavajuće i dovelo do jako neugodne situaciju. Malo sam skrenula sa teme, ali i ovo je problem današnjice, nezainteresovanost za bliske ljude!“

Probajte to sa svojim prijateljima, jednostavnom recenicom, u podne mu kažite dobro jutro, ako vam isto odgovori, bolje spustite slušalicu, jer neće on čuti ništa od toga što mu kažete.Verujte mi iz iskustva vam pričam, a trik uvek upali,

ljubi vas Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

