Saveti života

??!!!!??


Dnevnik jednog ,,fejsbukaša“ :
1. dan : Otvorio sam profil na Fejsbuku .
2. dan : Našao sam Kaću . Da li me se seća ?facebookomania droga
3. dan : Pogledao sam spisak njenih prijatelja . Ne seća me se garant .
4. dan : Našao sam 15 bivših devojaka . Divota !
5. dan : Videla ih žena . Slagao sam je da su mi to koleginice iz firme .
6. dan : Dobio sam zahteve za prijateljstvo od 350 ljudi . Ko su bre oni ???
7. dan : Našao me šef na Fejsu . Rekao mi je da će me otpustiti ako budem visio na Fejsu dok sam na poslu .
8. dan : Video sam se sa Kaćom … opasna je ribe . Eeeee jebem te živote !!!fejsbuk_droga
9. dan : Ništa ne radim na poslu . Samo lajkujem fotke .
10. dan : Život mi se promenio … Samo gledam ko lajkuje moje fotke .
11. dan : Dao sam otkaz , razveo se , prestao da se kupam , brijem .
12. dan : Presto sam da pijem . Ugasio sam profil .
13. dan : Vratio sam se ženi , vratio se na posao .
14. dan : Predložili mi da se registrujem na Twitter … baš me zanima šta je to ?

Razmislite koliko ste vi ovisnici o društvenim mrežama, i koliko ste iskreni prema sebi, da li vam to treba ili ne!

Ljubi vas vaša tetka Saveta 🙂

4 мишљења на “??!!!!??”

    1. Ovo me je navelo da napišem jer dobila sam pitanje sledeće sadržine :“ Molim Vas pomozite mi zabavljam se sa dečkom 4 godine, nismo se videli, ali smo stalno u kontaktu na FB, odjednom mi se ne javlja.To treje dva dana, zadnja poruka je bila da mu je puko internet i od tada od njega ni glasa. Sva sam očajna, ne znam šta da radim. Molim Vas pomozite mi!“ Dug je to razgovor bio i na svako moje da je možda lažan profil, da čim se nisu čuli ni videli 4 godine d od toga nema ništa i td. ona je i dalje bila očajna, plakala… radi se od osobi koja je 1960. godište, čak je pomišljala na najgore.( Ovo mi nije bio usamljen slučaj, ali mi je bio reperna tačka, da pokrenem temu i trgnem bar nekog) U današnje vreme Fb i neke druge društvene mreže postaju ozbiljan problem, kao i igrice.Na psihijatriji postoje kao za drogu tako i za ovo radionice ili kako se već zovu za odvikavanje!!!! E sada ostali sadržaji koji su vezani za posao, potrebnu informisanost, ok, mada i to trebamo svesti u normalne granice radi našeg zdravlja prvenstveno. Imam i ja tu naviku da se zanesem, ali uvek ima neko u kući ko opomene, pa se u krug opominjemo da ne „zastranimo“ 🙂

      1. Uopste ne sumnjam da je FB, s jedne strane, prilicna „navlakusa“ i problem. Znam vise njih koji se svaki cas ukljucuju na pomenuti sa mob telefona da bi napisali sta rade, postavili novu fotografiju, videli sta se desava… 😯

        Ima stvari na netu nad kojim zaista znam da se zanesem, a i sam komp mi je neodoljivo privlacan (iako nema plave oci :D) i sklona sam preterivanju pa se onda svesno obuzdavam jer stvaran svet je ipak na drugom mestu, ali na FB sam, za sad, prilicno imuna i nadam se da cu i dalje biti :neutral:.

        P.S. Inace sam vrlo ozbiljno shvatila tvoj tekst, samo zaista nisam u toj skupini bar po ovom pitanju. A toj sto ne shvata da je verovatno nabasala na laznjaka (gle cuda… 🙄 ) i sto joj je trebalo 4 god da stigne do zabezeka (a ima 50ak godina…)…nema pomoci dok sama ne shvati sta je virtuelni (a Bogami i stvarni) svet. Ti si ucinila sto je u tvojoj moci, dalja ubedjivanja tu ne pomazu na teme da se postavis, veruj mi. Ne razbacuj se energijom vise od potrebnog, a pretpostavljam da si tu granicu vec dostigla.

      2. Ma ok, vidiš da ja izbacujem tekstove kako mi trenutno osećaj naleže. To je bilo u trenutku, i tim smatram da je moja misija zavrsena po tom pitanju.Na razne zamlate ja nailzim, ali to je deo posla, gde mogu da pomognem i ko sluša ja pomognem, ako vidim da teraju po svome, pa ima ustanove za to i neka tamo se obrate, ne trosim ja energiju tako lako , bar ne na to 😉

Постави коментар