Блогери се играју


Maja (http://majaradoman.wordpress.com) me uvela u ovu zanimljivu igricu blogera  i ja se rado odazivam njenom pozivu. Treba najpre odgovoriti na 11 pitanja, a posle nominovati 11 drugih blogera i postaviti im pitanja🙂

Majina  pitanja i moji odgovori:

1. Može li pronaći put čovek koji ga je jednom izgubio?

Put je uvek tu samo se treba osvrnuti!
2. Da li se treba izlagati opasnostima?

Zavisi od razloga.
3. Ono što je u nama ili ono što je oko nas?

Ono što je u nam, je odraz onoga što je oko nas!
4. Vredi li boriti se?

Do poslednjeg daha za svoj cilj.
5. Kad ćutanje govori više od reči?

Uvek.
6. Prepreke na putu do cilja nas …jačaju ili slabe?.

Jačaju
7. Teškoće su lakše uz…

razumevanje-
8. Da li je pobeda moguća sve dok postoji nada?

Sve dok postoji vera!
9. Knjige su moda, ali za nošenje, a ne i za čitanje?

Knjige nisu moda , već sastavni deo normalne osobe!
10. Da li su različitosti dar ili prokletstvo ljudi?

Dar, ako umeju da ga „nose“!
11. Šta za tebe znači poslovica ”Čini dobro – ne kaj se, čini zlo – nadaj se”?

Bog sve vidi, na nama je izbor!

Pozivam sledeće blogere:

1,smiuchin

2.gamche

3. Jelena Bogosavljević

4.matix world

5.sizif

6.vuckovicnameštaj

7.plava baklava

8.odblogovan

9.noviinternet1987

10.nedođija

11.Wojciech

Pitanja za gore navedene🙂

1 Da li je život lep?

2. Ko ti je bio noćas u snovima?

3. Radujete li se novom danu?

4. Kojom bi bojom obojo svet?

5. Kada si se zadnji put smejao iz „duše“?

6.Imaš li najboljeg druga/dugaricu, za kojim bi išao bez pitanja?

7. Najdalja destinacija na kojoj si bio?

8. Planina ili more?

9. Knjiga koja je na tebe ostavila najdublji utisak?

10. Zašto si bloger?

11. Kuda ide ovaj svet?

Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "Блогери се играју" (7)

  1. Pošto sam danas već napisala jedan post na zadatu temu, onda bih iskoristila prostor za komentar da vam dam odgovore na postavljena pitanja.
    Život je uvek lep, samo je ponekad težak, težina ne umanjuje lepotu življenja… Kad sanjam, sanjam neobične predele, retko kad ljude, otvorenih očiju sanjam voljenu osobu. Jedan moj grafit glasi. Ljubav ima ljubičaste oči, odgovor na vaše pitanje, svet bih obojila u ljubičasto.Često se smejem,i uvek od srca. Danas na jezeru nasmejale su me dve devojčice, deca moje prijateljice. Tu je i odgovor na sledeće imam prijatelja za kojim bih pošla ako to smatram ispravnim, ako ne dala bih sve od sebe da ga zaustavim, ako to ne uspe krenula bih da ga zaštitim. Nisam puno putovala, iako to želim. Prošle godine Tasos. Knjiga koju sam puno puta čitala i sigurno ću ponovo je „Idiot“ knjigu je napisao F.M Dostojevskog. Postala sam bloger jer uživam u igrama reči, ostajem bloger jer mi je srcu prirasla nenametljiva pažnja blogerskog sveta. Svet uvek ide stranputicama, na nama je da hodamo putem. „

  2. Pozdrav, TetkaSaveta,
    odgovoricu na ova ‘izazovna’ pitanja (osecam se kao da nam bacas rukavicu da se raspisemo u ove vrele dane, a Bogami, i noci).
    Zivot, je u nama, i sam po sebi uvek je lep, a zna se, sve sto je lepo, kratko traje…
    Snova se ne secam, zalosno je to, ali me ne sprecava da budan sanjam i verujem da je to mnogo lepse, jer ti snovi se i ostvaruju i ispunjavaju.
    Uvek se radujem ne samo novom danu, nego i svakom trenutku vremena (jer nekada pomislim da je sve samo VREME, a mi smo putnici koji prolaze kroz njega, od svog pocetka do svog kraja…)
    Ne bih ga bojio, ostavljam ga u bojama kakav jeste, jer verujem da niko nije u stanju da popravlja PRIRODU, koja ume toliko da izmesa boje i da ih poredja na naj neocekivaniji nacin, da ni jednom umetniku na ovoj planeti nikada ne bi to uspelo.
    Svaki jutro se nasmejem novom danu, od srca (iz duse), jer sam srecan sto jos uvek putujem kroz vreme. A zar postoji i nekakav drugi nacin smeha?
    Ne vise, nemam nikog takvog za kim bih isao bez ikakvih pitanja.
    Samo u komsijskim zemljama, i to je dovoljno daleko,
    I planina i more su podjednako lepi, i korisni…
    Bloger… covek koji uvek ima da nesto komentarise, da podeli sa svima, da iznese svoje misljenje…
    Svet ostaje na svom mestu, a mi samo prolazimo i odlazimo.
    Mozda sam malo skratio odgovore, ali uvek stojim na raspolaganju, da komentarisem i dalje.
    Pozdrav, Tebi i svim ostalima bez obzira da li komentarisu ili ne

  3. Domaći zadatak urađen. Uživao sam odgovarajući. Hvala ti na nominaciji.🙂

    http://sluhzaduh.wordpress.com/2013/08/03/blog-prozivala-tetka-saveta-2/

  4. Pitanja za gore navedene🙂
    1 Da li je život lep?
    2. Ko ti je bio noćas u snovima?
    3. Radujete li se novom danu?
    4. Kojom bi bojom obojo svet?
    5. Kada si se zadnji put smejao iz “duše”?
    6.Imaš li najboljeg druga/dugaricu, za kojim bi išao bez pitanja?
    7. Najdalja destinacija na kojoj si bio?
    8. Planina ili more?
    9. Knjiga koja je na tebe ostavila najdublji utisak?
    10. Zašto si bloger?
    11. Kuda ide ovaj svet?

    Život jeste lep, čak i kad se noću sanja svašta ili kad Gvendolina (moja mačka) uskoči kroz prozor pa mi ne da da spavam. U svakom slučaju radujem se novom danu – a svet je zlatno-žut. I pošto često nosim žute majice, sin me pozdravlja sa „Yellow“ i na to se uvek iz duše nasmejem. A ko ume tako da me nasmeje za njim idem bez pitanja, ali sa spremnošću da pomognem ako bilo šta zatraži. Estonija ili Tunis – nemam mapu, pa ne znam, ali volim i planine i more, zapravo vreme kad sam gospodar svog vremena. Tad čitam ponovo neke od omiljenih knjiga ili pronađem neku koju dodajem na svoju listu omiljenih. Trenutno mogu da preporučim, kao interesantnu i „jaku“, knjigu Maria Topolšeka „Spontani krug“ – obuhvata pitanja koja se odnose na naš život u celini. Zato da bi jedna SMS poruka bila istinita. Velika većina sveta ide u pogrešnom pravcu i po pitanju fizičkih aktivnosti i po pitanju ishrane i po pitanju duhovnosti i inteligencije. Teško je biti optimista uz to, ali život jeste lep.

Оставите одговор

Облак ознака

