Zahvaljujući razvoju tehnologije, postoji mnogo poslova kojima nezaposlene majke koje kod kuće čuvaju decu, mogu da se bave. Mnogi poslovi mogu da se rade preko telefona i kompjutera samo ako upotrebite kreativnost.

sta-je-vas-biznis-w

Razmislite o tome šta biste mogli da radite, vidite kojim danima i u koje vreme biste imali vremena za to i na osnovu toga izaberite neki posao koji vam najviše odgovara, piše portal „Žena“.Ovo su nekih predloga:1) POSLOVI VEZANI ZA LEPOTUMogli biste da budete frizerka, da se bavite manikirom i pedikirom, da masirate, da budete šminkerka. Ovo su neki od poslova koji zavise od vašeg prethodnog iskustva u ovim oblastima. Ako nemate iskustva sa ovim, a želite da se bavite time, potražite neki kurs za obuku. Baveći se ovim poslovima, možete upoznati zanimljive ljude koji će vas preporučivati, a možete da se reklamirate i preko interneta.

Ovo je ostvarljivo, jer upravo ja to radim. Od jedne sobe sam napravila salon za masažu , završila školu i radim. Zadovoljna sam zaradom.Ujedno i držim časove masaže  u saradnji sa Akademijom oksford ,http://masazatijana.wordpress.com/2013/03/03/kursevi-masaze-u-krusevcu/
2) POSLOVI PREKO INTERNETADanas hiljade ljudi radi preko interneta, pa možete i vi.Možete da se bavite marketingom preko interneta, a ako volite da pišete, možete da postate kritičar tema u koja se razumete na blogu, pa će vas možda zaposliti neki internet magazin.
Možete da pišete blogove,( ako imate dobre tekstove, čitani ste, možete da prodajete banere za reklamu ), a i upoznajete nove drage ljude , pa može i posao da se napravi🙂 ako ne znate ima odlično mesto za to : ) http://www.netponuda.com/klub/registration/suzanatijanic  zatim, http://www.sfi4.com/12207890/FREE  – odlična zarada preko SFI, detaljnije objašnjenje imate , učlanjivanjem u net školu , koje je besplatno.( jedini problem je što morate da čitate, čitae i učite, po tri sata dnevno, dok savladate gradivo🙂 )
I ovo je provereneo i ne pričam napamet! Pitate me kolika mi je zarad, pa to je nepristojno zavirivati u tuđi novčanik, ali ako vam kažem da se spremam za krstrenje brodom, razmislite🙂
3) KREATIVNI POSLOVI: UMETNIK, DIZAJNER, NOVINAR, PISAC...Možete da se posvetite svom talentu: možete da slikate, pišete, istražujete, dizajnirate.Ako ste po prirodi kreativni, za vas je pola problema već rešeno.

Sve što treba da uradite jeste da počnete. Nikad ne znate koliko će se to isplatiti.najprofitabilniji-biznis-u-srbiji-300x232

Ja nisam ovaj deo radila, mada sam istraživala, i tome ću posvetiti zimski period, to  feng chui  ( proučavanjem i savetovanjem može se lepe parice zaraditi ) i dekupaž ( malo zahtevna tehnika, ali može da padne neka kinta, zavisno od mašte i umeća prodaje ).4) DRŽANJE ČASOVAMožete da držate časove jezika, fitnesa, muzike, matematike, bilo čega što je vaša specijalnost ili što jednostavno dobro poznajete.Ako koristite Skajp ili drugi medijum za čet sa videom, možete podučavati druge u oblastima u kojima ste stručni. Naravno, možete da držite časove i uživo, kod vaše kuće, ako su učenici dovoljno blizu kako bi došli kod vas.

I ovo je ostvrljivo, na ličnom primeru, držim seminare o poslovanju, donošenju odluka i sl. svoje iskustvo i znanje prenosim drugima, u oblasti psihologije, biznisa i zdravlja.
5) ČUVANJE DECEČuvanje dece je još jedna od opcija, ako mislite da možete podneti još dece (pored vaše) u kući.Ako možete da se izborite sa dva deteta, onda možda možete i sa trećim, a uz to biste i zaradili.
 E sada ja ne čuvam decu nego stre ljude. Mozete preko Socijalne službe da uzmete na čuvanje, jednu ili više osoba, zavisno od mogućnosti, gde vam država plaća za njih i ide vam staž. Ili pak kao kolega i  ja, iskombinovla sam jedno i drugo www.zlatodobakrusevac.wordpress.com

(Izvor: Žena – Vladimir Tanacković)
Tekst je preuzet iz dnevne štampe, ono što je pisano narandžasto je moj komentar.
PS. Žena sam od 52 godine, koja je ostala bez posla 2006, ali koja se bori i ne zavisi niodkoga🙂 Zato nemojte mi reći da ne može, može samo treba da hoćete i dobra organizacija🙂
Ljubi vas vaša Saveta🙂

Коментари на: "Predlozi za nezaposlene, možeš ako hoćeš" (5)

  1. Ovo je, nažalost, samo jedan od tekstova iz čuvene resavske škole net portala, koji se i dalje utrkuju u tome ko će brže i uspešnije prepisati neku aktuelnu temu. Da kažu i objave nešto svoje, originalno, malo će teže ići – čast izuzecima. Svaki blog je, čini mi se, originalniji od tih – portala.
    a ovo je moje objašnjenje i polunegiranje te teze, o zaradi na blogovima http://negoslava.blogspot.com/2013/08/zaposlite-se-preko-bloga-malo-sutra-bar.html
    hvala na prostoru

    • Ma prostora ima koliko hoćeš🙂 Poznato je da je ovo moj blog i ja na njemu pišem šta ja hoću. Jednom sam izjavila da ja ne umem lepo da pišem kao mnogi, da su moji tekstovi tuđi tekstovi, što obično i prikažem, svoje komentare na date tekstove dam u drugoj boji, ako ih imam. Nisam videla ranije tvoj tekst, ali mi se ovaj učinio zgodnim da onima koji mi se stalno obraćaju za savete, sam o pokažem na ličnom primeru da ima posla samo treba raditi. Ja ne znam da li dugi rade, ali ja radim baš sve to što sam navela i još, usputnih poslića. Kako , eto moram i organizovala sam se. Poštujem tvoje mišljenje🙂 Ja sam samo iznela svoje🙂 Ako je ovo uvredljivo za grupu, uopšte nije problem da izađem iz nje🙂 Blog mi je čitan, i za sada ne nameravam da menjam ništa, do zime kada imam više vremena:) Osmeh draga moja🙂
      Da na ovim linkovima, i na jednom linku u tekstu moze da se vidi da ja već duže vreme obrađujem slične teme, https://tetkasaveta.wordpress.com/2012/09/07/kako-prebroditi-novcanu-krizuna-osnovu-licnog-iskustva/

      https://tetkasaveta.wordpress.com/kako-uspesno-doneti-odluku-i-ostavriti-je/

      https://tetkasaveta.wordpress.com/iv-kako-uspesno-doneti-odluku-i-ostavriti-je/
      Pozz🙂

      • NE, NE, NEEEEEEEEEEEEEE – nismo se razumele. NIJE u pitanju TVOJ POST, jer ti možeš na svom blogu da objaviš šta te volja, nego sam pomenula resavsku školu kojom se služe svi ti vajni portali, umesto da napišu nešto originalno, svoje. Imam malo više vremena i veruj, pratim ih, što ću prestati baš iz razloga prepisivanja zbog kojeg mi dosadiše – nadju na nekom stranom sajtu neki tekst, pa onda raspale, dva do tri dana, svi taj isti tekst samo neznatno dorade i objave ga pod nekim svojim imenom, bez imalo stida i srama.
        Izvini ako si u ijednom trenutku bila pogodjena mojm pisanjem, taman posla da kažem bilo šta protiv tebe.

  2. I samo još ovo – nemoj da ti pada na pamet pomisao o odlasku iz … kako reče, grupe. Ovde smo svi isti, s istim pravima, kao i obavezama, mislim da budemo pristojni, i tako to, i niko nikoga ne može oterati, osim administratori, ako taj neko ne poštuje pravila.
    Čula sam neke priče o nekim platformama sa kojih su terali neke, koji im nisu bili po volji, i to je takva glupost da zaista nemam reči.
    Živa mi bila.

Оставите одговор

Облак ознака

