Igre blogera II


dugine_boje

Dragoj Tanji ,http://tatjanamb.wordpress.com   koleginici blogerki rado sam se odazvala da odgovorim na njena pitanja u igri blogera.

Ova pitanja su mi baš trebala, da odgovorim i sebi i drugima. I da izanaliziram svoje jedno ipo godišnje prisustvo kao blogerka.

  1. Šta je ono što ste postigli u životu, a čime se posebno ponosite
    – Čime se ponosim🙂 Pa ponosim se decom koju sam u ovom ludom vremenu izvela na put da budu vaspitani, po „starinski“, a da opet budu u trendu. Da su završili fakultet koje su želeli i da su uspešni u svojim profesijama i u životu uopšte! Ponosim se time što imam jaku volju i što najveće nedaće koje mi je život doneo, podnosim stojećki i što nisam podlegla iskušenjima koje mi je život doneo, ostala sam zdrava i normalna.
  2. Koliko se život koji živite poklapa sa životom o kojem ste maštali u nekim mladim danima ?
    Ni malo se ne poklapa! Od detinjstva sam želela da se bavim kriminalistikom, sprečili su me roditelji i ako sam to mogla lako da upišem i sa voljom koju sam imala i da zvršim. To mi je ostala „rak rana“ što nisam završila i što nisam uspela da se time bavim😦 Upisala sam biologiju i završila roditeljima i time se nikada nisam bavila.  Iz tog razloga sam se rano udala, misleći da ću tako uspeti da ispunim svoj san, ali sve je teklo drugim tokom😦 Čitala sam skoro jednu knjigu „Putovanje jednog nosoroga“, u kome je lepo opisano ostvarenje snova iz detinjstva, mislim da sam jedan članak „izbacila “ o tome, da li ću ja ispuniti san, ne verujem i ako je to uvek negde visi u zraku😦
  3. Koliko imate pravih prijatelja u životu, na koje zaista možete da se oslonite, kao i oni na vas ?                                                                                Jednog, odnosno jednu!  Drugi prijatelj je umro od srca pre tri godine , moj Mike 😦
  4. Zašto ste otvorili blog stranicu, iz kog razloga, koji motiv vas vodi u blogosferu, a ne, na primer, na FB, sportski teren, pred TV, kupovinu do izbezumljenosti… ?                                                                                                                                                                                                     Prvo TV sam izbacila pre godinu dana, tako da to ne gledam i imam više vremena da pročitam dobru knjigu pre spavanja. Blogovanje sam počela sasvim slučajno,na netu sam naletela na Net školu  i s obzirom da sam imala, i imam još uvek dosta „šupljina“ u znanju prijavila sam se. U toj školi jedan deo nastave je bilo pravljenje bloga i kao prvi zadatak mi je bio da napravim blog. Net škola protežira internet marketing i našla sam zashodno da napravim reklamu za masažu kojom se bavim www.masazatijana.wordpress.com  i tako sam počela. To mi se usladilo i pošto me svi nešto pitali za savete, prozvali su me Saveta, i to mi je dalo ideju na napravim i ovaj blog u kome „izbacam“ članke koji se meni tog trenutka sviđaju i ako bi neko pratio redosled trekstova, mogao bi da vidi trenutna moja duševna stanja, ovaj blog mi dođe ko terapija. Kasnije sam napravila još dva bloga koja su vezana sa poslom kojim se bavim, da bih preživela :)  www.koakastronumerolog.wordpress.com, www.zlatnodobakrusevac.wordpress.com
  5. Koliko vam je bitan broj posetilaca na vasem blogu ?                                                                                                                                                              Na ovom blogu mi nije bitan broj posetilaca, dok mi je na drugim bitan. Ali ja nebih bila ja da ne radim naopako, više pišem na ovom blogu nego na ostalim :(  Zašto, pa iskreno ne znam, takvo mi je rspoloženje.
  6. Šta mislite da je važnije na blogu: kvantitet ili kvalitet (što veći br. tekstova, ne bitno kakvih, ili što kvalitetnije prezentovanje teme koju nam predstavljate) ?                                                                                                                                                                                                                    Mislim da ja nisam merodavna da dam odgovor na ovo pitanje, jer tekstovi na mom blogu nisu moji, ono što je ispisano narandžastom bojom to su moje reči i one kada opisujem o Brojsovoj terapiji. U svakom slučaju da je bitan kvalitet, pratim par blogova koji zaista imaju kvalitetne tekstove o putovanjima, zatim priče raznih žanrova. Žao mi je što nemam više vremena da čitam  jer sam naišla na par jako dobrih blogova koji me baš opuštaju, ali sam jako umorna već mesecima, godinam ali nadam se da će doći vreme da se posvetim sebi i svojim zadovoljstvima.
  7. Iz kog razloga ste se prvi put zaustavili na ovom blogu i nastavili da dolazite ?                                                                                                            Prvenstveno zbog neposrednog obraćanja prilikom pisanja teksta , da mi se čini da te znam hiljadu godina. A još nešto moram da naglasim i da ti se zahvalim na podršci koju si mi davala prilikom sprovođenja moje terapije. Možda se tada nisam zahvalila i nisam rekla koliko mi je podrška značila, pa evo ovom prilikom, HVALA🙂
  8. Mislite li da su blogeri po nečem posebni ili su obični, mali/veliki ljudi kao i dobar deo onih koje svakodnevno srećemo u životu ?           Nisam se nikada bavila tim pitanjem, ali ima izuzetnih blogera koji mi ulepšavaju dan, mada ima onih koji pokušaju da zagorčaju, ali oni su kap u moru i ne mogu da mi skinu osmeh sa lica🙂
  9. Šta biste naveli kao najznačajnije kvalitete svog bloga za koje mislite da privlače posetioce ?                                                                               Članci o zdravlju su naposećeniji, a potom o pozitivnoj energiji, ostali su podjednako zastupljeni!
  10. Da li možete da procenite šta bi na vašim blogovima trebalo promeniti da bi bili baš onakvi kakvi želite da budu ili smatrate da su odlični takvi kakvi jesu ?                                                                                                                                                                                                                      Uh ima toliko toga što bih menjala, možda se zadržala na jednoj temi, a ne ovoliko šarenila , ali iskreno dokle god mi prijatno u glavi neću mnogo menjati.A iskreno i nemam vremena, jer ako hoću nešto kvalitetno treba mi vreme, a koje trenutno nemam i ako sam baš organizovana. Ali biće🙂
  11. Da li ćete, pri izradi blogova, na njih postavljati teme za koje smatrate da će imati najveću posetu ili ćete postavljati tekstove, fotografije, predloge… koji su u vašem domenu interesovanja, računajući da će naći put do posetilaca koji vole slične stvari kao i vi ?  Donekle sam već odgovorila na ovo pitanje, teme su moje trenutno psihičko stanje, da li je to tekst koji mi daje podstrek, ili kojim  nekom obraćam, ili me je nko inspirisao da izbacim tekst te sadržite, apsolutno nema veze sa brojem poseta, kao što si rekla svaki članak nađe put do čitalaca kojeg interesuje ta tema!

Ja nisam postavila pitanje jer sam to već jednom uradila   https://tetkasaveta.wordpress.com/2013/08/02/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D1%81%D0%B5-%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%98%D1%83/

Nadam se da sam ispunila zadatak draga Tanja, ljubi te tetka Saveta🙂

Коментари на: "Igre blogera II" (2)

  1. Draga TS,

    Ne da si ispunila zadatak nego si nadmasila moja ocekivanja :OK:😀. Bila si iskrena u odgovorima i time dobila pocasno mesto i u mojoj dusi i medj’ blogovima koje cu redovno posecivati. Iskrenost, ta tako zaboravljena i necenjena osobina ovde kod tebe se, hvala Bogu, istice, a posto je to nesto sto zaista cenim, izdvajam pomenuto kao br. 1 u celom postu.

    A za podrsku kad ti je trebalo, ako zatreba opet – tu sam. Nadam se da nece skoro zbog neceg loseg, vec neceg dobrog, ali ce me biti sta god da bude… :OK:😀

    Veliki zagrljaj i poljubac draga TS❤😀.

Оставите одговор

Облак ознака

