Moj tata, taj poseban čovek


4.12 moj bi otac napunio 79 odina, ali je otišao u šezdesetšestoj. Još uvek stoji prazno mesto u mom srcu😦

Jutros sam naletela na ovaj tekst i poželela da ga objavim, jer je mani sve to zanačio moj tata.

Želim da mladi isto tako znače svojoj deci, i kada su se već odlučili da imaju decu neka im se posvete🙂

Petar Koak

Petar Koak

Moj otac sa dvadesetak godina🙂

Otac nije ni sidro da nas zadržava, niti jedro da nas odvede do cilja već svjetlost svjetionika čija nam ljubav osvjetljava put.~ Nepoznat

Moj tata mi je dao najveći poklon koji neko može dati drugoj osobi: vjerovao je u mene. ~ Džim Valvano

Lako je postati otac, ali biti otac može biti prilično teško. ~ Vilhelm Buh

Svaki čovjek može biti otac, ali je samo neko poseban može biti tata.~ Nepoznat

Kćerke trebaju tatu da bi imale standard prema kojem će procjenjivati sve muškarce. ~ Nepoznat

Ne postoji više mjesto na svijetu od tatinih ramena. ~ Nepoznat

Tetka Saveta , život ide dalje🙂

Коментари на: "Moj tata, taj poseban čovek" (7)

  1. 😦
    Moj otac je umro u pedesetoj..ove godine bi imao sedamdeset..hvala na ovom prelepom tekstu posvećenom očevima..

  2. Tata može biti srećan… Ostao je upamćen.🙂

  3. „Svaki čovjek može biti otac, ali je samo neko poseban može biti tata.“ – ја мог тату много волим, и ево две године од како га нема много, много ми недостаје. Од свих ових мисли ова ми је некако најлепша, па је посвећујем мом тати, а теби хвала што си ове мисли поделила са нама… Наши очеви живе у нама, а то и јесте најважније😦🙂

Оставите одговор

Облак ознака

