Apel za humani gest


Dragi moji kupovinom jednim primerkom knjige , omogućiće te jednom detetu da nastavi lečenje.

Ovo nije milostinja, ovo je borba jedne majke da omogući svom detetu normalan život.

Anitino bogatstvo , njena deca

Anitino bogatstvo , njena deca

Prenosim status sa fb:

Dragi moji….posto sam uvek direktna u vezi svega …bicu i sada.Naime, potrebna mi je Vasa pomoc….Svako od Vas vec zna moju pricu…sve o Pedji i o knjigama…Ono sto cu Vas sada zamoliti iziskivalo je mnogo mozganja ali nemam drugog izbora i ne zelim da zvucim neskromno….Potrebna nam je pomoc…Moram prodati 250 knjiga u vrlo kratkom vremenskom periodu za potrebe Pedjinog lecenja. Ne teram Vas puskom niti Vas primoravam na bilo sta….U pitanju je Pedjin zivot i njegova buducnost i potrebno mi je 1500 eu koje mogu da stvorim svojim radom ali samo uz Vasu pomoc jer ja jesam napislaa knjigu i prodajem je….Cena knjige je 6 eur ili 700 dinara
Hvala svima unapred……
knjiga
Dragi moji pokažite se sada na delu, jedna ili više knjiga za nečije bolje sutra . Knjiga je najbolji poklon za bilo koju prigodbu, pa evo i za 8. mart bolje pokloniti knjigu . Nadam se da nas ima dovoljno istomišljenika i da će mo zajedničkim snagama uspeti🙂
Naručivanje knjige na telefona :

ili ako neko hoće uplatiti novčana sretstva
ziro-racun kod Banca Intesa
br:160-0000100378477-78 sa naznakom za pomoc Predragu
Mnogima od nas je to piće u kafiću , a njemu je novo sutra,

pokažimo da imamo još uvek ljudskosti u nama🙂

Mlada hrabra majka je našla način da ponudi nešto lepo i korisno za uzvat🙂 Hrabra gaji četiri deteta, neka nam je primer hrabrosti.

Pomognimo da taj teret ne nosi sama:)
Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

