Istina boli


demotivacija.hr_Bolje-istina-da-BOLI-nego-laz-da-TJESI_13114245255

U kontekstu društva u kojem mi živimo, čini se da nije uvijek najpametnije biti na strani istine. Čini se da je bolje biti licemjeran, prevrtljiv i povodljiv, zažmiriti na jedno oko kad se oko nas dešava nepravda (ili prosto okrenuti glavu, kao da se ništa ne dešava) nego biti ispravan, pošten i uraditi šta nam savjest nalaže.

 Mahatma Gandi je onomad rekao sjajnu stvar: “Mnogi ljudi, naročito neznalice, žele da vas kazne zato što govorite istinu, zato što ste ispravni, zato što ste ono što jeste.Nikada se ne izvinjavajte zato što ste ispravni ili zato što se godinama ispred svog vremena. Ako ste u pravu i znate to, recite šta mislite. Recite šta mislite čak i kad ste u manjini od jednog čovjeka. istina je i dalje istina.

Kolika je vrijednost i važnost istine ilustrativno govori jedan od dva najveća disidenta na planeti, Džulijan Asanž (drugi je svakako Edvard Snouden):

Ako se ratovi mogu započeti lažima, mogu se zaustaviti istinom.“-Paolo Koelja priču o istini sažima, na svoj osoben način, u jednu kratku misao: “Reći istinu i nekoga rasplakati je bolje nego govoriti laži i nekoga nasmijati.”fb8de776e73bccbbd4170a0562c6db9esuperposteri-com8

Razmislite o ovim rečima , vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "Istina boli" (2)

  1. Istina boli, ali nije sve što boli istina.

    • Nije, ali ona naviše boli😦 Laž bar mene razbesni, ne boli, ljubav boli samo kada volim do bola,ali ako mi nije uzvraćena mene ne boli, jer ima jedna francuska poslovica „kakvam sam takva sam, volimo onoga ko voli mene“, pa se ja vodim tom poslovicom. Mada nisu svi isti pa ne mogu tako,pa ih i to boli. Ima puno boli, rešimo ih osmehom🙂😉

Оставите одговор

Облак ознака

