Neki se čovjek neprestano osjećao pritiješnjen životnim problemima te se

potužio poznatom učitelju duhovnog života: “Ne mogu više ovako! Život mi je postao nepodnošljiv.”

ZOask0T

Učitelj uze šaku pepela, baci ga u čašu punu bistre vode koja je stajala na stolu te reče:”Ovo su patnje.”
Voda u čaši se zamuti i pretvori u blato.

Učitelj prolije vodu. Uze tada drugu šaku pepela, pokaza je čovjeku, otvori prozor i prospe pepeo u more. Pepeo se izgubi u moru, a more osta kakvo je i bilo.

croatia_kvarner_punat_stara_baska_big

“Vidiš!” učitelj reče. “Svakoga dana odluči hoćeš li biti čaša vode ili more.”

Bruno Ferero

 

Veliki broj vas koji pročitate ovo i shvatite da problemi su rešivi, u zavisno si gde ih stavite, rećiće opet ova tralal, a takođe i oni drugi opat samo pozitivno, pozitivno, a ja sam u problemima.

E pa dragi moji gde je i ja sam bila u problemima, i mene život kao i vas šiba. Ne živim ni ja bez problema ni bez trzavica, ali treba da zastanete i onda sagledate svoj problem ( opet kažem papir i olovku ) ispišite na sve koje načine bi mogli da rešite taj problem, kako sebi da olakšate situaciju.

Uvek postoji neka svetla tačka od koje treba krenuti, makar to bio osmeh neke osobe ili njena pozitivnost koja će vam dati snagu i polet da nastavite dalje.

Ništa nije nemoguće samo trba imati volje da se nastavi dalje.

Dali će te biti čaša ili more🙂

Knjiga koja može da vam pomogne u tome

Vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

