Divna priča


Ovo je uvertira za novi članak moje mačke i ja🙂

dog-horse

Išao ulicom čovek sa svojim konjem i psom. Iznenada je udario grom i svi se nađoše u večnosti. Išli su uzbrdo, sunce je peklo, bili su jako žedni. Na jednom mestu videli su prekrasna mramorna vrata koja su vodila na trg od zlata, a nasred trga stajao izvor sa kristalno čistom vodom. Čovek upita čuvara na ulazu kako se zove to mesto?
„To je Nebo“, reče čuvar.
„Baš lepo da smo došli na Nebo! Jako smo žedni…“
Čuvar čoveku pokaza izvor: „Uđi i pij koliko želiš!“
„I moj pas i konj su žedni“ reče čovek.
„Žao mi je, ali životinjama je ulaz zabranjen“, odvrati čuvar.
Čovek se rastuži. Premda je bio jako žedan, nije hteo piti sam. Zahvalio se čuvaru i pošao dalje. Posle dugog hoda dalje uzbrdo čovek i životinje stigoše u seoce do kojega je pod krošnjama stabala vodila seoska staza, a pred samim vratima opet je stajao čuvar.
„Dobar dan“, čovek će čuvaru, ja, moj konj i moj pas jako smo žedni.“ „Tu među stablima je izvor“, reče čuvar, možete piti koliko želite.“
Čovek, konj i pas priđoše i napiše se vode. Čovek zahvali čuvaru,i upita:
„Kako se zove ovo mesto?“
„Nebo“, odgovori čuvar.
„Nebo?! Čuvar prelepog ulaza s mramornim vratima na koji smo ranije naišli rekao nam je da je Nebo tamo dole!“, začuđeno će čovek.
„Ne, ono je Pakao“, reče čuvar.
Čovek beše zbunjen. „Morate im zabraniti da na ulazu drže natpis s vašim nazivom, to je prevara“
„Ne, oni nam čine veliku uslugu.Tamo se zadržavaju oni koji se odriču najboljih prijatelja.“

covekipas600142903020130613081739

Ovde su reči suvišne ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

