Poznato je već da na svojim blogovima iznosim svoje lično iskustvo na polju zdravlja.

Kao mlada i ako sam se bavila sportom i imala idealne mere tela, uvek mi je nešto falilo. Te još pet santimetra visine, ta neki kilogram manje i tako dalje. To se normalno nastavilo i u braku, posle rađanja dece, kao i svim mladim osobama ideali su mi bile sve ove koštrljive manikenke, dok kasnije shvatimo da nije sve u izgledu .

Da bih dosegla tu težinu pribegavala sam ,inače visoka sam 165 cm, a teška bila od 60-64 kg , raznim dijetama i kupovala razne preparate. To kod mene nije ostavljalo imalo nikakvog dejstva, jer sam ja hiperaktivan ovan koji kada popije to što mu sleduje, njegov mozak odmah ode na drugi kolosek i razmišlja o nečem drugom. Primera radi i na Slivu (Silva metod) otišla sam da bih sebi postavila cilj da oslabim i imam tu idealnu liniju. Nikada i slovima NIKADA nisam postavila ili postigla taj cilj, Silva mi je promenila život ali na drugim poljima.

Šta Ovim sam ovim htela da kažem sve ovo deluje, ako vi to želite i to radi autosugestija, ako nje nema ništa od toga ne deluje. Znači placebo efekat.

Kao što rekoh od juna meseca 2014 postapeno me je hvatala depresiaj (ta opaka bolest) i dovela do toga da sam samo ležala po ceo dan. Odradim masaže ili posao koji imam i legnem, buljim u neke serije na kompu, koje su sve na isti kalup. Pola ni ne znam šta sam gledala, ali nisam mogla da se pomerim. I blog je trpeo. Nisam dva meseca “izbacila” ni jedan članak. Da ne pričam da mi je šećer otišao na 20 i ako sam na inslinu i tabletama, tako da mi je sve to poremetilo kompletan sistam organizma, pa i kilažu koja se povećala i to bogami za desetak kilograma.

E onda, pre sad već dvadesetak dana došo mi je sin iz Beograd gde inače živi, i doneo mi “neke” sokiće. Kaže: “Evo ti ovo, pij pet dana svako jutro pa mi se posle toga javi”. Nije mi objašnjavao ili obasnio šta je to.

Bilo kako bilo ja sam već sutra dan ustala, i počela da funkcionišem. Dan za danom sve bolje I bolje. Već trećeg dana napisala sam i članak, i tako je krenlo.

Šestog dana me sin zove i pita me: “Kako sam”?. Reko evo radim, pravim generalku po kući (čistim), pišem, pripremam predavanja. Jednostavno rečeno super sam. Kaže on: „Znači sokići rade :)”! Tek tada sam se setila da ja to pijem i da me je to ustvari podiglo, jer sam sve radila isto i konzmirala kao i do tada.

Rekoh:“Pa šta ti je to”? On mi reče da će mi poslati brošuru i da nije hteo ništa da mi kaže jer zna da ja ne reagujem na nešto samo zato što mi je neko rekao da trebam, već samo ako to deluje na moj organizam.

Tako je i rekao svom drugu koji mu je poklonio još pet sokića, ako to deluje na moju Šužu, kao me od milja zove onda je to uredu.

Moj sin je jako zaposlen i nije imao kada da mi objašnjava o čemu se radi, već da bi me brže pokrenuo sa mesta, poslao me u saradnji sa svojim drugom Darkom na seminar Kyanija u Beograd, gde će mi se sve lepo objasniti.

Oni koj su u depresiji, znaju šta zanači maći se iz kreveta, kuće i još pri tom otići u drugi grad. Iskreno to je za mene u tom momentu bio veliki pomak. Već mi je Darko dao još sokića, tako da sam baš osećala veliku energiju, on koju sam i imala nekada.

Ovde ću vam preneti o čemu su mi pričali o proizvodima Kyanija, i kako su ti proizvodi delovali na mene.

Prvo ću vam reći moje iskstvo konzumacije tih proizvaoda, a radi se o suplementima ishrane, od divljih plodova , rađeni nano tehnologijom ( ako neko nešto ne razme, slobodno može da pita, telefonom imate sa strane na blogu ili da pogledate na https://tetkasaveta.kyani.net/r/usa/en/main

Ovo što vam pričam dešava se zadnjih mesec dana. Već sam nagovestila da mi se šećer povećo, sa njim kilaža, od šećera se upalila miotična materica, pankreas otekao, varenje na nuli, osipi po koži da mu ne znam uzrok, izgled, kosa sve u rasulu. Nervoza, brecanje (po kući od mog stanja su moji bili jadni). Svi mi imamo žute minte, nisam ni ja svemogća niti super žena, kao što me mnogi smatraj. I ja sam nedisciplinovana, ali sa malim podstrekom umem brzo da se uzdignem, jer imam svoj cilj, a to je da budem ZDRAVA i sposobna da se sama brinem o sebi. To je prvi cilja a imam ih još mnogo😉

Počinjem redovno da pijem sokiće, brzo ću vam objasniti o čemu se radi, za nedelju dana, šećer mi je spao na 6,5, kilža za 6 kg – delom je to voda koja se nagomilala, ali ide i dalje postepeno na niže, varenje se regulisalo, redovno pražnjenje creva, spavanje normalno, cele noći bez ustajanja, organizam mi je postao većim delom bazna sredina i nisam imala nus pojave od kiselosti u želudcu, ni peckanje genitalija, ( to šećeraši znaj odlično kako je) i što mi je najvažnije i ako sam imala dosta stresnih situacija ja se ama baš uopšte nisam iznervirala, niti sam burno reagovala ( što kod mene atomacki dovodi do povišenja šećera, ništa od toga nije bilo).

Iskreno , meni je delovalo nestvaro, ali delovalo je i na mom licu je neprekidno osmeh, iskren I počela sam da zračim . Ukućani s odahnli😉

KYANI

Šta je to ?

To je firma koja je osvojila Kinesko tržište svojim prirodnim proizvodima. Firma koja je za 29 dana dobila sertifikate od ministarstva zdravlja u Kini, zemlje koja je uslovno rečeno, alergična na američke proizvode, i sve proizvode koji pariraju njenoj tradicinalnoj medicini. To je jedan od parametra koliko su proizvodi dobri. Pored mog iskustva i to je nešto što mi je ulivalo nadu da sam na pravom putu.

Poznato je da je alternativno lečenje moj način lečenja.

Kyani je plasirao četiri proizvoda koji su meni, a i milionima u svetu promenili život.

Ne radi se o leku, već o suplimentima tj. dodacima ishrani (super hranu, apsorpcija organizma preko 97%) .

Proizvodi poseduju sve potrebne sertifikate Ministarstva zdravlja Srbije, doping test Eurofinsa iz Švedcke.

images

PS Kyani nije njen sponzor, ove je njen gest zahvalnosti što su je Kyani proizvodi vratili na vrh, pa  nosila majicu sa njihovim natpisom.

Olivera Jeftić od kada koristi Kyani proizvode vratila se ponovo u formu.

14567891011121314151617

Gde ja za sada znam sa sigurnošću da ima efekta:

–  jačanje imuniteta

– stvaranje bazne sredine organizma

–  skida šećer

–  kod stresa

–  kod sistemskih bolesti kod onih koji imaju od rođenja, pr. lupus i druge, dovodi u normalu organizam

–  anemije svih vrsta, u kratkom vremenu dovodi do uredne krvne slike

–  pomaže kod autistične dece

–  kod vida, čak su pojedini odbacili naočare, zavisno od uzroka smanjenja vida ( ne kod oštećenja)

–  kod osoba koje imaju najteže bolesti- cancere, ojačaju toliko organizam da su sposobni da podnesu svaku vrstu lečenja ,

kod osoba koje primaju hemoterapiju, da je lakše i bez nus pojava podnesu, koa i zračenja,

poboljšavaju kvalitet života, brše se organizam čisti od otrova.

–  kod sportista, preventive od gripa, i svih bolesti – JAK imunitet je smrt za bolesti

–  kod alergija

–  pre Brojsove terapije

– kod kardiovaskularnih bolesti, pritiska

 

I tako dalje.

U buduće imaće još informacija na ovom blogu, o SUPER HRANI , treba znati ako je od divljih plodova tako da je organska hrana. Gosti će biti doktori koje će te moći pitati sve što vas zanima, i oni će davati primere gde su oni koristili i pomogli svojim pacijentima, i značaj ovih proizvoda. 

Dok ne profunkciniše on line ordinacija, pitanja možete postaviti na mejlu tetkasaveta50@gmail.com

Na linku https://tetkasaveta.kyani.net/r/usa/en/main možete pogledati sve o ovim proizvodima, da naručite i kupite iz bilo koje zemlje sveta, da se registrujete ili pak postanete distributer.

Prednost ovih proizvoda je u tome što ako nije tačno ovo što piše, i ne čini vam bolje , ako ste registrovani u roku 30 dana možete vratiti , s tim što ambalažu morate sačuvati, i vraća vam se novac. I normalno to možete samo jednom uraditi.

NAPOMENA:Kupci iz Srbije ne mogu da plate karticama , već samo uplatnicom. Za detaljne informacije kod uplate i isporuke javite se na mejl tetkasaveta50@gmail.com . Isporuke je za par dana, nakon uplate. Po planu do kraja januara 2015, ako ne i pre i ta mogućnost će biti moguća, kupovina karticom i iz Srbije.

 

Druga iskustva ljudi koji su koristili proizvode kyani-ja :
“Radim kao profesor u muzičkoj školi, a pored toga gotovo svaki dan dopunjavam kućni budžet svirajući na raznim proslavama, svadbama, krštenjima… Uvek sam na ivici snaga, često osećam kao da ću se razboleti, osećam malaksalost, bol u mišićima, nedostatak koncentracije, nervozan sam, lako planem, neki put i bez razloga.
Od kako koristim Kyani Trougao zdravlja, a posebno Kyani Extreme, osećam se bolje, uspevam brže i lakše da se oporavim nakon poluprospavane noći. Subjektivan osećaj veće životne energije je stalno prisutan. Taj osećaj da sve mogu lakše fizički da podnesem donosi mir i u glavi. Objasnili su mi da Noni, koji je glavni sastojak Nitro FX-a ubrzava metabolizam, poboljšava cirkulaciju u svim delovima tela i samim tim ubrzava oporavak posle teških napora, posle stresa ili neke bolesti.
Plastična bočica od 15 ml je pun pogodak, mala je, zgodna za nošenje, ne bojim se da ću je razbiti…”

“Imam povišen očni pritisak i već godinama jake glavobolje zbog toga. Pre par meseci, ćerka, koja je inače lekar specijalista, doktor nauka, donela mi je neobičnu plavu staklenu bočicu na kojoj je pisalo NitroFX. Objasnila mi je da je to ekstrakt Nonija i rekla kako se koristi, tri puta na dan po 10 do 15 kapi pod jezik. Za Noni sam već čula, ali ga pre nisam koristila. Vrlo brzo sam osetila poboljšanje i prestala da koristim tablete protiv bolova. Prošle godine su mi se pojavili bolovi iza grudne kosti. Ćerka me je odvela kod svoje prijateljice kardiologa i ona je pronašla blaži oblik angine pektoris. Prepisala mi je monizol i ja sam ga uzimala skoro godinu dana. Međutim, otkako uzimam NitroFX, tih bolova nema. Ćerka mi je objasnila da je NitroFX, tj Noni dokazani vazodilatator, tj. širi krvne sudove i snižava krvni pritisak.
Penzija mi je mala, ali sam se odrekla nekih drugih stvari zbog NitroFX-a, jer me čini snažnijom za svakodnevne kućne poslove i opuštenijom za “borbu” sa unucima i druženje sa prijateljicama.”

“Pre pet meseci mi je dijagnostikovan multipli mijelom. Ovo je tumor koji se javlja u koštanoj srži i dovodi do oštećenja i slabljenja kostiju. Takođe zbog pada proizvodnje leukocita i trombocita pada imunitet, pa postoji velika opasnost od infekcija i komplikacija nastalih pri nama beznačajnim prehladama ili povredama.
Upravo sam završio poslednju turu hemoterapije. Osećam se jako dobro, rezultati su dobri, sedimentacija je sa 120 pala na 30. Ono što je jako bitno, krvna slika je sve vreme bila zadovoljavajuća, pa sam terapiju završio po protokolu. Za dobru krvnu sliku mogu da zahvalim mojoj Tanji, njenoj kuhinji i mojim prijateljima koji su mi, kada su čuli kakav problem imam doneli kutiju Kyani Sunrise-a. Te čarobne kesice, u koje u početku nisam imao poverenja su me osvežavale i nekako činile poletnijim u vreme terapija. Nastavljam da ih koristim i dalje jer se moja borba sa bolešću nastavlja.
Uskoro me čeka autotransplantacija koštane srži. Verovatno ću po savetu prijatelja paralelno koristiti i Kyani Sunset jer tocotrienol jako pomaže u regeneraciji koštane srži.”

“Pre nekoliko meseci pozvao me je dobar prijatelj i dugogodišnji poslovni partner da saslušam kratko predavanje o “vrlo zanimljivim dodacima ishrani” koji su se pojavili na našem tržištu. Insistirao je na tome da dođem, Kako mu verujem, ozbiljan je čovek, otišao sam da čujem o čemu se radi i mislim nisam uludo potrošio vreme – predavanje je bilo vrlo zanimljivo, čak više stručno nego popularno, o Kyiani dijetetskim suplementima koji su, dobrim delom, bazirani na vekovnim iskustvima Eskima. Saznao sam neke meni potpuno nepoznate činjenice o istraživanjima kojima se bavi savremena nauka i mislim da cela priča i te kako ima smisla.
Znajuću svoje (rđave) navike, pomislio sam da je Sunrise, jedan od tri poizvoda u tzv. trouglu zdravlja, meni posebno zanimljiv koktel. Ima perioda tokom dana kad osećam pospanost, pad koncentracije, zamor, bez obzira koliko sam spavao. Na poklon sam dobio jednu kesicu Sunrise-a i sledećeg dana, ujutro, popio je pre polaska na posao. Kao i obično, nisam stigao na vreme da doručkujem. Medjutim, izostao je uobičajeni neprijatan osećaj gladi, ali i pospanosti i zamora.
Posle nekoliko dana, prijatelj je svratio sa suprugom na kafu i doneo mi pet kesica Sunrise-a. “Testirao” sam ga cele nedelje i dobar osećaj se ponavljao – više energije, bolja koncentracija. Od tada, evo nekoliko meseci, trudim se da ne budem bez svojih omiljenih voćnih sokića. Čak je i moja supruga koja je bila veoma skeptična po pitanju njihove učinkovitosti, priznala da se oseća poletnije i energičnije.”

“Dugogodišnji sam dijabetičar i srčani bolesnik. Pejsmejker nosim od 2005. godine. Ali poslednje dve i po godine bile su jako burne u mom životu. Prvo 2011. operacija na otvorenom srcu. Dobio sam dva bajpasa, ali sam u bolnici dobio neku bakteriju zbog koje sam narednih deset meseci nosio urinarni kateter. Sledio je slabiji moždani udar, pa operacija prostate…. Ukratko receno, potrosilo se mnogo životne energije, mišići su poprilično atrofirali, kondicija nestala.
Pre nekoliko meseci sin mi je doneo prvu bočicu Nitro FX-a. Ništa mi posebno nije ispričao, samo mi je rekao kako da koristim, da budem uporan i da će mi verovatno trajati oko 7 dana.
Ne znam kako bih najbolje opisao efekat NitroFX-a. Kada se ujutru probudim treba mi malo više vremena da ustanem i da se razmrdam, ali sam i dalje poluuspavan, poluzatvorenih očiju, jedva se vučem po kući. Ali, kada uzmem tih 15 kapi Nitro FX-a, za pola sata sam potpuno drugi čovek. Osećam da sam snažniji, sigurniji, štap gotovo da više i ne nosim kada izađem do prodavnice ili u šetnju. A ta snaga i sigurnost donesu i neku spokojnost i mir da se više posvetim svojim unukama, da im umesim omiljenu pitu od jabuka ili bundevaru…”

Poboljšajte  i ulepšajte sebi život, jer sam zdrav čovek može sve, ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "Trougao zdravlja KYANI – pomoglo je meni zašto nebi i vama?" (1)

  1. Ovaj članak sam poslal i mejlom tetkasavete , gde sam od od mnogih interesovanja dobila i sledeći odgovor:
    „Hvala. Mi koristimo njihove proizvode od maja i pretadovoljni smo! Pozdrav“

    Moram da kžem da se radi o porodici čijeg sam člana pratila prilikom Brojsove terapije, ali na žalost on je bio iz Obrenovca,( cancer se smanjio na pola, u septembru smo trebali da ponovimo ) čija je kuća preko krova popljavljene i on nije mogao da izdrži taj još jedan jaki stres.

    Na pitanje, da mi njegova ćerka da njeno mišljenje,odgovorila je :

    “ Tata je umro 4.septembra😥 Poplava im je srusila ucu, jedva su se izvukli. To ga je dotuklo. Pio je Kajani 15 dana i bilo mu je mnogo bolje. Ali, rekao je da je to samo dokaz da je Kajani odlicna stvar, ali da nece vise da pije, jer su mu stomak vec praznili 24 puta punktiranjem. I sam doktor se cudio. Tata nije hteo vise da produzava agoniju. Mom muzu je rekao da nastavi da prodaje Kajani, da je to provereno zdravlje. Cela porodica pije. Zaista je zdravlje! “

    Njegov komentar posle terapije imate na linku
    https://tetkasaveta.wordpress.com/totalna-terapija-po-brojsu-moje-iskustvo/

Оставите одговор

Облак ознака

