Sinusi i kako ih se rešiti


Ovo sam skinula sa neta, jer je moj način sličan .

 

Naime od deteta patila sam od glavobolja , koliko sam inekcija primila ni sama ne znam, bolovi su bili nekada toliko nesnosi da mi je došlo da udaram glavu o zid.

U bukvalu ovako su bili ispunjeni gnojem moji sinusni kanali :(

U bukvalu ovako su bili ispunjeni gnojem moji sinusni kanali😦

Kao desetogodišnjakinja sam iđla i na punktiranje, svake srede sećam se i pričala čok,čok ili kolk klok.

prva-operacija-sinusi-sremska-mitrovica-1328585176-37706

Al ništa nije imalo učinka, javljale su se sporadično.

Čak sam i leti ih imala, verovatno inicirane alergijama.

Zadnji put kada me je bolelo 1982 godine, primala sam inekcije ujutro i uveče, za bolove i vitaminske koktele. oditelji ko roditlji, žalili su se i tako u jednoj priči na poslu , kolega mom ocu ispriča sledeći recept:

hren

“ Neka dete uzme ren i samo ga izrendiše, da udiše njegov miris dok to radi. Onda neka namaže čelo sa zejtinom, pa neka stavi gazu  na nju izrendisani ren. Neka joj to stoji koliko može da izdrži .( Ono peklo ko da mi je pegla na čelu. Ali ako će da pomogne izdržaću.) Neka tako ponavlja pet dana. „ Ja sam izdržala tretman od pet dana i do prošle godine sinusi me nisu zaboleli.

Čekam da ustanem od oparacije ( nema veze sa sinusom) pa da isprobam ovaj recept sa neta, čini mi se malo blaži🙂

Inače ako imam jaču prehladu ,na parčetu hleba namažem iskreno ren iz prodavnice, oči mi pođu napred od ljutine, ali posle dva parčeta nemam kijavicu, grip niti nus pojave prehlada. Samo oni koji imaju osetljiv želudac, neka pre toga imaju malo jaču hranu da bi služokožu želuca zaštitili.

Razno-16547_suu839

 

E ovo je sa neta,pa kada isprobam javiću vam🙂

Izlečite upalu sinusa za pet dana i rešite se groznih glavobolja !

image005

Terapija traje pet dana , a upravo će vam toliko biti dovoljno da se rešite neprijatnih glavobolja i izlečite sinusitis .

sinusi_glavobolja_tabfull

S dolaskom hladnijih dana kod mnogih dolazi i do lakše podložnosti upalama pa tako i upali sinusa popraćenoj snažnim bolovima .

Snusitis prati glavobolja ili pak napetost pri vrhu nosa , iznad obrva ili pak obraza , a mnogima kod takvih bolova ne pomažu klasični analgetici . Umesto nedjelotvornog trovanja takvim preparatima , pokušajte posegnuti za prirodnim rešenjem .

Izvrstan saveznik u borbi protiv sinusitisa je – ren . Naribajte ga , stavite u teglu pa prelijte sirćetom , a zatim dobro zatvorite . Smesu držite deset dana na sobnoj temperaturi uz povremeno mešanje .

Nakon deset dana , nekoliko puta dnevno , otvorite teglu i duboko udišite miris rena po pet minuta . Istu tečnost noći nalijte na maramu i svežite preko čela ili stavite na potiljak . Terapija traje pet dana , a upravo će vam toliko biti dovoljno da se rešite neprijatnih glavobolja .

Jedno od rešenja je i da naribate 50 grama rena , ubacite ga u pet decilitra vode i prokuhate ga . Spomenutu mešavinu iskor.

Od 20.01.2015 godine u salonu „Tijana“-Kruševac, masaža kod svih vrsta glavoboja, prirodnim preparatima, eteričnim uljima. Recite zbogom migrenama, sinusima i svim ostalim vrastama glavobolja. Akuprusurom i šijacom glave i ramenog pijasa oslobodićete se napetosti i bolova. Telefon za zakazivanje +381691954621

bbb

Коментари на: "Sinusi i kako ih se rešiti" (1)

  1. Дефинитивно ћу пробати.

Оставите одговор

Облак ознака

