Jedan komentar na Kyani proizvode, jer mnogi ne razumu suštinu, a ja bih da to objasnim prostim narodnim jezikom, možda se nešto ponavlja, ali nije na odmet da više puta nešto čujete ( za sve informacije, 0631954621):

Ovo su suplementi ishrani. Kažete obično, naprimer za sokiće. Pa ja dajem ili pak pijem dosta ceđenih sokova i td. ali u sokićima Kyanija u jednoj kesici imate koncentrat od 24 bobičastog voća i povrća, i jedna kesica je akvivalent 8kg voća. Da li vi pojedete toliko voća i povrća za doručak???

  • Drugo proizvedeni su nano tehnologijom koja omugućava 98% apsorbcije, da li tako ide kada pojedete voće?
  • Daje 12 sati baznost organizma, u to vreme sprečava se pojava ili napredak bolesti
  • Daje energiju, jer jača imunitet. Ako ste bolesni olakšava vam da lakše i bez bolova se borite, jača imunitet a onda je organizam spremniji za borbu.
  • Odličan je antioksidant.
  • I kod onih sa teškim bolestima, olakašva im da bez poteškoća nose se sa bolešću, nemaju one strašne muke koje nose njihova bolest.

Perlice:

Sadrže omega tri masne kiseline, iz MESA crvenog lososa. a ne iz jetre neke ribe, kojom unosite njene otrove iz njene jetre. TU JE BITNA RAZLIKA.

Sadrži vitamin E Tokotrenol, imaju ulogu aniogeneze, akraćeno kako je ćelija recimo cancera krvnim sudovima povezana sa ostalim ćelijama, ova kombinacija da kažemo sprži te krvne sudove i ćelija cancera ostane bez hrane i ugine, pa se ili izbaca prirodnim putem ili hiruškim.

„Angiogeneza je fiziološki proces i prirodni odgovor tela na ishemiju, koji se karakteriše rastom novih krvnih sudova iz već postojećih. Angiogeneza je integralni deo kako u normalnim razvojnim procesaima u organizmu, tako i u brojnim patološkim stanjima kao što su tumorski rast i metastaziranje, inflamatorne i vaskularne bolesti, povrede, rane.“

Više na linku: https://tetkasaveta.wordpress.com/2015/01/18/sunset-prelice-kyani-dejstvo-kod-bolesti/

ISKISTVO: Odličnu primenu proverenu našlo kod dijabetičara, kod bolesnika obolelih kod cancera, čak su smanjili tumer markere, mnogo lakše podnose hemoterapije, pa u krajnjem slučaju i kada dolazi do fatalnih posledica bolesti to je mnogo lakše i bez bolova.

Takođe je odličnu primenu kod autoimunih bolesti, lupusa , autizma kod dece ( ima i potvrde , poboljšanje govora i bolje saradnje sa bližnjim, i okolinom ).

SunsetŠta je to angiogeneza:

„Angiogeneza je fiziološki proces i prirodni odgovor tela na ishemiju, koji se karakteriše rastom novih krvnih sudova iz već postojećih. Angiogeneza je integralni deo kako u normalnim razvojnim procesaima u organizmu, tako i u brojnim patološkim stanjima kao što su tumorski rast i metastaziranje, inflamatorne i vaskularne bolesti, povrede, rane.“

https://tetkasaveta.wordpress.com/2015/01/14/sokici-ili-sunrise/

 Nitro FX kapi odlično čiste krvne sudove, u kratkom vremenskom roku.

A perlice sprečavaju njihov razvoj i polako ga uništavaju. Sunset.

7

 

Jedno od iskustva:

„Kako sam se oporavila od kemoterapije i riješila osteoporozu uz pomoć aljaške divlje borovnice
Kako sam nakon operacije tumora dojke i serije kemoterapija povratila zdravlje na potpuno prirodan način. Sve to mogu zahvaliti superhrani, aljaškoj divljoj borovnici i Sockeye lososu koje nam je Kyani učinio dostupnima čak i u ovim našim krajevima.

Eva Klarić

Eva Klarić

Iako sam cijeli svoj život provela daleko od gradskih gužvi, zagađenog zraka, brze prehrane i sličnih faktora koji znatno potiču na poremećaje i oslabljenost imuniteta, nisam imala sreće s dijagnozom nakon preventivnog pregleda na mamografiji, bilo je to 2007. godine.

Zovem se Eva, imam 54. godine, majka sam dvoje odrasle dijece i baka dvoje  unučadi, i želim podijeliti svoje iskustvo sa svima, u nadi da će barem nekome biti od koristi.

Dakle, dijagnoza je bila tumor dojke, s desetak zahvaćenih limfnih čvorova ispod pazuha lijeve ruke, na moju sreću intervencija je bila brza i kirurški je sve odrađeno vrhunski, uslijedile su kemoterapije i sve klasične nuspojave koje idu uz njih. Od tada je stanje relativno dobro s obzirom na moju dob, uz redovne kontrole i poveču količinu vitamina koje sam unosila u obliku šumećih tableta, s tabletama koje su bile obavezne, nešto na tjednoj bazi, nešto na mjesečnoj.

Prije 9 mjeseci dobila sam informaciju o prirodnim proizvodima,  proizvodima koji su po mom laičkom shvaćanju bili adekvatna zamjena svih mojih potreba za unos vitamina, i čak su sadržavali i više od toga. Uz malu konzultaciju sam ih krenula konzumirati, bila je to velika lepeza prirodnih dodataka hrani uglavnom aljaške divlje borovnice i sličnog bobičastog voća, ogromna količina antioksidanasa koja je čistila moje tijelo i davala mi odličnu energiju, tu su se još nalazile perlice omega 3 masnih kiselina i kapi iz stabljike nonija koje su to sve objedinile.

Krajem listopada 2013. uslijedila je redovna kontrola kompletnog stanja organizma, nalazi su stigli i posjeta liječniku koji je vodio cijeli slučaj i sve ove godine pratio stanje, bila je u velikom iščekivanju.

Nalazi su pokazali da je krvni tlak opet idealan, krvna slika više nego dobra, i podatak koji je i liječnika ostavio u čudu, bila je gustoća kostiju. Naime sve ove godine iznosila je -1,8 uz sve što sam konzumirala, no nakon samo nekoliko mjeseci prirodnih dodataka hrani taj iznos je bio -1,3 (mozete bez problema vidjeti na internetu o tim vrijednostima i što znače za koju dob ženske osobe)

Usput su nestale česte glavobolje (migrene), nema više zanoktica i ispucale kože od deterdženta za pranje posuđa, također se popravilo stanje i izgled zadebljane kože na petama. Moja jetra ponovno je čista od masnoća, zgaravice i nadutost su prošlost, i mogla bi vam ukratko to objasniti, napokon sam dozivjela da je jednim udarcem rijeseno dvije (više) muha.

Od srca mogu svima preporučiti prirodne dodatke prehrani, i poželjeti svima da dožive barem mali dio mog iskustva, koje je za mene ogromano.“

Šta sadrži sunset perlice:

10

Glavni sastojak Kyäni Sunseta je Tokotrienol, daleko najjači prirodni E vitamin na planeti koji je oko 40 puta jači  od popularnog tokoferola. Uzima se iz biljke anatto koje raste u području Brazila.

Annatto_or_Achiote

 

Struktura im je drugačija od tokoferola na način da prodiru u masne stanice oko mozga, živaca i jetre, i štiti ove organe od oštećenja i mogućih tumora.

Za razliku od tokoferola, čisti arterije i žile od holesterola, ali do  mjre da ih mogu potpuno očistiti od bilo kakvih naslaga na njima, kada ih očiste, dalje ih štite od daljnjih nakupljanja.

Problem je što telo ne može proizvesti vitamin E, zato bi se trebao unositi kroz dodatke ishrani.
Kyani Sunset sadrži najčišće Omega 3 masne kiseline i 30 drugih masnih kiselina neophodnih za pravilnu funkciju svih životnih procesa.

index

 

Omega 3 dobivena je od divljih crvenih lososa sa Aljaske,

koji su biljojedi i smatraju se najčišćim izvorom Omega 3 masnih kiselina na svetu. Naša krv se čisti noću za vrijeme spavanja.
Kyäni Sunset kapsule omogućuju krvi da se i do 250 puta bolje pročisti, i omogućavaju lakši i brži protok krvi i kiseonika do naših stanica kroz najmanje kapilare.
Omege 3 djeluju kao čistači krvi, od zasićenih masnoća i hlesterola, čine krv ređom i manje ljepljivom, što omogućuje da mozak dobije više kiseonika i hrane.

Pitamo se zašto su Omega 3 (EPA i DHA) toliko bitne?
Zato što izgrađuju naše telo, mozak, živce, mišiće i membrane ćelija, daju fleksibilnost venama i arterijama, obnavljaju oči, poboljšavaju komunikaciju svih ćelija u telu, podmazuju i hrane sve zglobove u telu, eliminišu upalne procese u telu, i tako onemogućavaju dalji razvoj degenerativnih bolesti, cercinoma.
Zbog manjka Omege 3 u svakodnevnoj ishrani lekari preporučuju odraslim osobama da redovno konzumiraju iste kroz dotatke ishrani.

Uzmite one koji imaju 98% apsorcije kroz ćelije, jer su proizvedene nano tehnologijom.
11

PS Uvek se preporučuje trokut zdravlja jer on ima najveće i sveobuhvatno dejstvo:

16

Sve proizvode Kyani -ja možete pogledati na linku:

https://tetkasaveta.kyani.net/r/usa/en/main

Za sve iformacije o pojedinačnim proizvodima i njihovom dejstvu,cenama na

mejl :tetkasaveta50@gmail.com ili tel : +381691954621

Pišem samo o proverenim programima, uskoro forum, pa ćemo razmenjivati iskustva , za sad evo pojedinih iskustva:

“Radim kao profesor u muzičkoj školi, a pored toga gotovo svaki dan dopunjavam kućni budžet svirajući na raznim proslavama, svadbama, krštenjima… Uvek sam na ivici snaga, često osećam kao da ću se razboleti, osećam malaksalost, bol u mišićima, nedostatak koncentracije, nervozan sam, lako planem, neki put i bez razloga.
Od kako koristim Kyani Trougao zdravlja, a posebno Kyani Extreme, osećam se bolje, uspevam brže i lakše da se oporavim nakon poluprospavane noći. Subjektivan osećaj veće životne energije je stalno prisutan. Taj osećaj da sve mogu lakše fizički da podnesem donosi mir i u glavi. Objasnili su mi da Noni, koji je glavni sastojak Nitro FX-a ubrzava metabolizam, poboljšava cirkulaciju u svim delovima tela i samim tim ubrzava oporavak posle teških napora, posle stresa ili neke bolesti.
Plastična bočica od 15 ml je pun pogodak, mala je, zgodna za nošenje, ne bojim se da ću je razbiti…”
“Imam povišen očni pritisak i već godinama jake glavobolje zbog toga. Pre par meseci, ćerka, koja je inače lekar specijalista, doktor nauka, donela mi je neobičnu plavu staklenu bočicu na kojoj je pisalo NitroFX. Objasnila mi je da je to ekstrakt Nonija i rekla kako se koristi, tri puta na dan po 10 do 15 kapi pod jezik. Za Noni sam već čula, ali ga pre nisam koristila. Vrlo brzo sam osetila poboljšanje i prestala da koristim tablete protiv bolova. Prošle godine su mi se pojavili bolovi iza grudne kosti. Ćerka me je odvela kod svoje prijateljice kardiologa i ona je pronašla blaži oblik angine pektoris. Prepisala mi je monizol i ja sam ga uzimala skoro godinu dana. Međutim, otkako uzimam NitroFX, tih bolova nema. Ćerka mi je objasnila da je NitroFX, tj Noni dokazani vazodilatator, tj. širi krvne sudove i snižava krvni pritisak.
Penzija mi je mala, ali sam se odrekla nekih drugih stvari zbog NitroFX-a, jer me čini snažnijom za svakodnevne kućne poslove i opuštenijom za “borbu” sa unucima i druženje sa prijateljicama.”
“Pre pet meseci mi je dijagnostikovan multipli mijelom. Ovo je tumor koji se javlja u koštanoj srži i dovodi do oštećenja i slabljenja kostiju. Takođe zbog pada proizvodnje leukocita i trombocita pada imunitet, pa postoji velika opasnost od infekcija i komplikacija nastalih pri nama beznačajnim prehladama ili povredama.
Upravo sam završio poslednju turu hemoterapije. Osećam se jako dobro, rezultati su dobri, sedimentacija je sa 120 pala na 30. Ono što je jako bitno, krvna slika je sve vreme bila zadovoljavajuća, pa sam terapiju završio po protokolu. Za dobru krvnu sliku mogu da zahvalim mojoj Tanji, njenoj kuhinji i mojim prijateljima koji su mi, kada su čuli kakav problem imam doneli kutiju Kyani Sunrise-a. Te čarobne kesice, u koje u početku nisam imao poverenja su me osvežavale i nekako činile poletnijim u vreme terapija. Nastavljam da ih koristim i dalje jer se moja borba sa bolešću nastavlja.
Uskoro me čeka autotransplantacija koštane srži. Verovatno ću po savetu prijatelja paralelno koristiti i Kyani Sunset jer tocotrienol jako pomaže u regeneraciji koštane srži.”
“Pre nekoliko meseci pozvao me je dobar prijatelj i dugogodišnji poslovni partner da saslušam kratko predavanje o “vrlo zanimljivim dodacima ishrani” koji su se pojavili na našem tržištu. Insistirao je na tome da dođem, Kako mu verujem, ozbiljan je čovek, otišao sam da čujem o čemu se radi i mislim nisam uludo potrošio vreme – predavanje je bilo vrlo zanimljivo, čak više stručno nego popularno, o Kyiani dijetetskim suplementima koji su, dobrim delom, bazirani na vekovnim iskustvima Eskima. Saznao sam neke meni potpuno nepoznate činjenice o istraživanjima kojima se bavi savremena nauka i mislim da cela priča i te kako ima smisla.
Znajuću svoje (rđave) navike, pomislio sam da je Sunrise, jedan od tri poizvoda u tzv. trouglu zdravlja, meni posebno zanimljiv koktel. Ima perioda tokom dana kad osećam pospanost, pad koncentracije, zamor, bez obzira koliko sam spavao. Na poklon sam dobio jednu kesicu Sunrise-a i sledećeg dana, ujutro, popio je pre polaska na posao. Kao i obično, nisam stigao na vreme da doručkujem. Medjutim, izostao je uobičajeni neprijatan osećaj gladi, ali i pospanosti i zamora.
Posle nekoliko dana, prijatelj je svratio sa suprugom na kafu i doneo mi pet kesica Sunrise-a. “Testirao” sam ga cele nedelje i dobar osećaj se ponavljao – više energije, bolja koncentracija. Od tada, evo nekoliko meseci, trudim se da ne budem bez svojih omiljenih voćnih sokića. Čak je i moja supruga koja je bila veoma skeptična po pitanju njihove učinkovitosti, priznala da se oseća poletnije i energičnije.”
“Dugogodišnji sam dijabetičar i srčani bolesnik. Pejsmejker nosim od 2005. godine. Ali poslednje dve i po godine bile su jako burne u mom životu. Prvo 2011. operacija na otvorenom srcu. Dobio sam dva bajpasa, ali sam u bolnici dobio neku bakteriju zbog koje sam narednih deset meseci nosio urinarni kateter. Sledio je slabiji moždani udar, pa operacija prostate…. Ukratko receno, potrosilo se mnogo životne energije, mišići su poprilično atrofirali, kondicija nestala.
Pre nekoliko meseci sin mi je doneo prvu bočicu Nitro FX-a. Ništa mi posebno nije ispričao, samo mi je rekao kako da koristim, da budem uporan i da će mi verovatno trajati oko 7 dana.
Ne znam kako bih najbolje opisao efekat NitroFX-a. Kada se ujutru probudim treba mi malo više vremena da ustanem i da se razmrdam, ali sam i dalje poluuspavan, poluzatvorenih očiju, jedva se vučem po kući. Ali, kada uzmem tih 15 kapi Nitro FX-a, za pola sata sam potpuno drugi čovek. Osećam da sam snažniji, sigurniji, štap gotovo da više i ne nosim kada izađem do prodavnice ili u šetnju. A ta snaga i sigurnost donesu i neku spokojnost i mir da se više posvetim svojim unukama, da im umesim omiljenu pitu od jabuka ili bundevaru…”

 

Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂
 

 

 

Оставите одговор

Облак ознака

