Mamci za ribe


🙂 moram da se nasmejem, jer posle ovih ozbiljnih članka Seks lek za sve bolesti i slične, da će mnogi za naslov ovog članka pomisliti , e ova odlepila kakve  mamce sad predstavlja🙂

Ali dragi moji muškarci ovo su mamci za ribe u vodi, a za one na suvom.

Pre oko godinu dan moj ujak je tražio prigodan poklon za svog prijatelja u Nemačkoj. Imeđu ostalog mi je napomenuo da se bavi ribolovom i da je strastveni ribolovac. Setih se jednog svog dugogodišnjeg drugara koji mi je pričao da se bavi proizvodnjom mamaca , mada mi je on pričao o proizvodnji, nisam ga nešto posebno ozbiljno shvatila jer nisam u toj materiji nikada bila i nisam se zanimala preterano.

A i čovek je skroman i nije se nametao, pa sam ja i tu proizvodnju shvatala olako.

Elem, setih se ja njega , pozovem ga i objsanim kakva je situacija, te ga zamolim da mi pošalje paket interesantnih mamaca koji bi odgovarali kao poklon za dotičnog Nemca.

Pošalje on to i paket ode za Nemačku, samo mogu reći da je čovek skakao od oduševljanja, i što kaže moj ujak, „curele mu bale “ od sreće ( šta da radim to je naš narodski izraz, kada se neko mnogo odbaruje i oduševi).

Radi zahvalnosti mom drugu , čiji rad nisam cenila kako treba , ovom prilikom prikazujem deo njegovih proizvoda, koji su našli mesto u Evropi, Rusiji  i normalno rasprostranjeni su i u našoj zemlji.

https://www.youtube.com/watch?v=tz1SFk37ads

Zatim:

Calypso-flyer-2

 

Calypso-flyer-1

Calypso-CHUB-318-scan1

Calypso-CHUB-318-scan2

I na primru:

10460463_771043016273566_502885691912121469_n

10689755_830993350278532_3000763516928019316_n

 

Sve informacije za gore spomenute proizvode  na telefon: +381638369139 Slobodan

Dobar ulov , ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Najviše me je interesovalo kako će se ponašati sa ovakvim voblerima - legendarni Calypso F6, ubica bucova i smuđeva!

Najviše me je interesovalo kako će se ponašati sa ovakvim voblerima – legendarni Calypso F6, ubica bucova i smuđeva!

 

Оставите одговор

Облак ознака

