Wikipedija:

Depresija spada u skupinu poremećaja karakteriziranih kao poremećaj raspoloženja (unipolarni poremećaj). To je teško psiho-fizičko stanje praćeno raznim nuspojavama i popratnim efektima. Depresivno raspoloženje karakterizira povlačenje bolesnika u sebe, potištenost, pad vitalnih dinamizama, nesanica , gubitak apetita, opsjednutost crnim mislima, usporeni misaoni tijek, beznadnost i bespomoćnost.

depresija

Šta reći nekome ko je u depresiji? Prečesto, pogrešne stvari. Veliki broj ljudi još uvijek ima nejasnu ideju o tome što je mentalno oboljenje. Vjerovatno ste sreli nekoga ko vam je, kada ste mu rekli da ste depresivni, odgovorio kako zna o čemu se radi, jer je prošao kroz isto, ali kako se priča odvijala shvatili ste da se zapravo ne radi o istoj stvari, čak ni sličnoj.

Ukoliko je neko koga poznajete depresivan, trebali biste mu/joj reći slijedeće stvari, a također i stvari koje trebate izbjegavati.

Tu sam za tebemocne-rijeci-koje-uvijek-cine-razliku-nisi-sam-sada-da-i-482x321-20100101-20110315110635-262938

Recite: Nisi sam/a u ovome.
Izbjegavajte: Postoje i ljudi kojima je gore.

Ti si mi važan/važna547092_kalimero_orig

Recite: Važan/važna si mi.
Izbjegavajte: Niko nije rekao da je život fer.

Dozvoli mi da ti pomognem
120611075536_170023

Recite: Želiš li da te zagrlim?
Izbjegavajte: Prestani se sažalijevati.

Depresija je stvarnadepresija

Recite: Ne, nisi poludio/la.
Izbjegavajte: U depresiji si? Zar nisi uvijek?

Postoji nadaview_image.php

Recite: Ne živimo da gledamo jedni kroz druge već da vidimo jedni druge.
Izbjegavajte: Pokušaj ne biti depresivan/depresivna.

Ti to možeš prebrodititusamsf

Recite: Kada se sve ovo završi, tu ćemo biti i ti i ja.
Izbjegavajte: To je tvoja krivica.

Dat ću sve od sebe da shvatimindex222

Recite: Ne mogu istinski razumjeti kroz što prolaziš, ali ti mogu ponuditi svoju podršku.
Izbjegavajte: Vjeruj mi, znam kako ti je. I ja sam jednom bila depresivna par dana.

Nećeš me otjerati od sebe  380234

Recite: Neću te napustiti ili ostaviti.
Izbjegavajte: Mislim da je tvoja depresija način kažnjavanja ljudi koji su ti bitni.

Stalo mi je do tebe1953505-457359

Recite: Volim te (kažite to samo ako tako i mislite).
Izbjegavajte: Zar se nisi umorio/umorila od toga?

Prebrodit ćemo ovo skupa

Recite: Žao mi je što prolaziš kroz ovo. Neću te ostaviti. I ne, ne brini, ne smaraš me.342426

Izbjegavajte: Jesi li probao/probala čaj od kamilice?

 

 

 

Depresija je uvod u druge bolesti, zato rešite se nje da bi bili zdravi, prvenstveno za vašu dobrobit i dobrobit vaših voljenih.

Za pomoć ako ste u depresiji i ne možete sami izaći iz nje, javite se na mejl: tetkasaveta50@gmail.com, uz razgovor i usmerenje lakše će te prebroditi krizu.

Ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

